“Wittchen rośnie dzięki sprzedaży online”

Grupa Wittchen S.A. odnotowała wzrost sprzedaży o 12 proc. do wysokości 181 mln zł za trzy kwartały 2019 roku oraz o 5 proc. do wysokości 74 mln zł w samym trzecim kwartale br. Wzrost przychodów w kanale detalicznym wyniósł odpowiednio 19 proc. dla trzech kwartałów oraz 21 proc. dla samego trzeciego kwartału. W trzech pierwszych kwartałach wzrost przychodów wynikał przede wszystkim z rozwoju sieci on-line w kraju i zagranicą oraz ze zwiększenia powierzchni handlowej. Wykluczenie w ciągu dziewięciu miesięcy dodatkowych 11 niedziel wpłynęło na realizację niższego poziomu przychodów w sklepach porównywalnych – podała spółka w komunikacie – dlahandlu.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.dlahandlu.pl/nonfood/wittchen-rosnie-dzieki-sprzedazy-online,83511.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

Tagi

Wittchen

Newsletter

FASHION BIZNES