Vanity Nap wychodzi z sypialni – polska marka znana z doskonałej jakości szlafroków i piżam stworzyła pierwszą kolekcję ready-to-wear.
Vanity Nap – polska marka, która zawojowała social media – stworzyła swoją pierwszą kolekcję ready-to-wear. Od nadchodzącego sezonu jej oferta powiększy się o płaszcze, marynarki, spodnie, bluzki i torby.
>>> Przeczytaj również: WGSN kontra Pantone? Kolory na wiosnę 2019
Kolekcja łączy ze sobą sztruks, ortalion, organzę i bawełnę woskowaną – materiały, które pozornie trudno połączyć. Jest utrzymana w szerokiej palecie kolorów, od brązów po zieleń i fiolet. Bardziej złożone fasony uzupełniają ubrania typu basic. W kolekcji nie zabraknie tego, z czego słynie Vanity Nap, czyli szlafroków z materiałów najlepszej jakości.
Foto: Gosia Turczyńska (New Order Warsaw)
Modelka: Anna Cholewa (D’VISION)
Scenografia: Ania Witko
Make-up i fryzury: Kasia Biały (Art Faces)
Stylizacja: Vanity Nap
Retouch: Maria Bieluszko (Bieluszko Retouch)