noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Weekday, Cheap Monkey i Monki na jednej platformie - to nowy projekt Grupy H&M. Na zdjęciu grupa młodych osób w modnych stylizacjach z kampanii „Everything Now” marki Weekday; stoją razem w industrialnym wnętrzu, prezentując różnorodne style i estetyki, od eleganckich sukienek po casualowe i alternatywne outfity, oddające ducha młodzieżowej ekspresji i różnorodności.

Trzy znane marki, jedna przestrzeń. H&M wystartował z nowym konceptem

REKLAMA
noSlotData

Weekday, marka należąca do H&M Group, uruchomiła nową platformę multi-brand online, łącząc Weekday, Monki, reaktywowane Cheap Monday oraz limitowane dropy i sekcję second-hand w jednym, kreatywnym „multi-space”.

Weekday, Monki, Cheap Monday na jednej platformie

Weekday ogłosił, że z klasycznej marki odzieżowej przekształca się w kreatywną przestzeń, przenosząc Monki i Cheap Monday pod jeden adres w sieci. Na stronie weekday.com użytkownicy mogą teraz przeglądać pełną ofertę trzech brandów wraz z kuratorskim second-handem oraz ekskluzywnymi dropami. Każda marka zachowuje własną tożsamość, ale współdzieli wspólne zaplecze technologiczne, logistyczne i marketingowe, co ma zwiększyć synergię oraz wygodę zakupów.

Nowe sklepy stacjonarne w Europie

Platformie towarzyszy kampania „Everything Now — Leave Nothing Unexpressed” oraz ekspansja sieci fizycznych concept store’ów, których pierwsza lokalizacja działa już w Sztokholmie, a kolejne otwarcia zaplanowano w Hamburgu, Wiedniu, Paryżu i Aarhus jeszcze w 2025 roku.

Pierwszy multi-brandowy sklep Weekday ruszył przy Götgatan w Sztokholmie. Jeszcze w 2025 roku koncept pojawi się w Hamburgu (Mönckebergstrasse), Wiedniu (Mariahilfer Strasse), Paryżu (Rue de Rivoli) i Aarhus (Guldsmedgade), co ma „rozszerzyć doświadczenie online na fizyczne przestrzenie”. 

Trójka młodych osób w stylizacjach z kampanii Weekday „Everything Now”; na pierwszym planie mężczyzna w kremowym kardiganie i spodniach dresowych, za nim mężczyzna w czarnej stylizacji i kobieta w bieliźnianym topie leżący na kanapie, otoczeni retro telewizorem, lampą i porozrzucanymi książkami – scena oddaje artystyczny, surowy klimat i kreatywną ekspresję pokolenia.

Poznaj nową kampanię H&M na lato 2025

Synergia trzech marek i strategia omnichannel

Według Kim Holm, dyrektorki zarządzającej Weekday, celem jest „dać generacji, która nigdy nie stoi w miejscu, przestrzeń i pewność, by wyrażać to, kim chcą być dziś — oraz badać, kim mogą być jutro”. Integracja oferty ułatwia klientom wyszukiwanie produktów, łączenie koszyka i korzystanie z jednolitego programu lojalnościowego H&M Group. 

Konsolidacja Monki i reaktywacja Cheap Monday

Przeniesienie Monki do Weekday online zbiegło się z wygaszaniem jej sklepów stacjonarnych; część z nich zostanie przekształcona w salony Weekday, a pozostałe zostaną zamknięte. Cheap Monday, wycofany z rynku w 2018 r., powrócił w wersji kapsułowej i jest sprzedawany wyłącznie na nowej platformie oraz w wybranych sklepach Weekday.

Przeczytaj wywiad z Magdą Butrym o kulisach kolekcji z H&M

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES