REKLAMA

Transgenderyzm, 70+ i plus size. Zobaczcie najnowszą kampanię H&M #LadyLike

REKLAMA

Hari Nef jest już wszędzie!, Dobre!, Tak! Lion Babe! – pojawiły się komentarze pod najnowszą kampanią H&M na jesień 2016. I rzeczywiście, film jest równie różnorodny co komentarze.

Pierwsze, co możemy zobaczyć to kobiece kształty jednej z modelek. H&M głośno mówi: dosyć stereotypowego poglądu na kobietę. Tuż obok pojawiają się między innymi Lauren Hutton – 72-letnia amerykańska modelka, która była na okładce “Vogue’a” aż 28 razy; Jillian Hervey z zespołu Lion Babe czy wzbudzająca kontrowersje Hari Nef – transseksualna amerykańska aktorka, modelka i pisarka.

Pamiętacie nasz artykuł o spychaniu modelek plus size na margines? (zobaczcie tutaj!) H&M po raz kolejny udowadnia, że wszystkie kobiety są inne i że wszystkie zasługują na taką samą uwagę. To nie pierwsza tego typu kampania. Głośno było także o BOHOBOCO zatrudniającym 81-letnią Helenę Norowicz, nie bez echa przeszła także kampania Nike z biustonoszami dla kobiet o każdej figurze.

Co Wy na to? Czy to koniec z idealnym wzorem kobiecego piękna?

Autor: Joanna Porayska

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

H&M

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES