Primark planuje otwarcie trzeciego sklepu w Polsce. Sieć ujawnia szczegóły

REKLAMA

Primark, irlandzka sieć z modą fast fashion, otworzy nowy sklep w Katowicach w 2023 roku. Firma podpisała umowę najmu na otwarcie sklepu w centrum handlowym Silesia City Center.

Nowy sklep Primark zajmie ponad 3 600 mkw. powierzchni handlowej i będzie oferował kolekcje damską, męską i dziecięcą, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę, kosmetyki oraz wyposażenie domu. Jak deklaruje sieć, w ofercie sklepu znajdą się produkty wykonane z materiałów organicznych oraz pochodzących ze zrównoważonych źródeł i recyklingu.

Z wielką przyjemnością informujemy o kolejnej lokalizacji sklepu Primark w Polsce, w ramach dalszego rozwoju firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. Rozwój galerii handlowej Silesia City Center zapewnił nam możliwość zlokalizowania sklepu w samym centrum Katowic – skomentował Maciej Podwojski, Area Manager w Primark na Polskę, Słowenię oraz Czechy. 

Bardzo cieszymy się, że Primark wybrał Silesia City Center jako lokalizację dla swojego kolejnego sklepu w Polsce. Pojawienie się tego znanego na całym świecie detalisty, wzmocni obecną ofertę marek w naszym centrum, dlatego z niecierpliwością czekamy, aby zaoferować niesamowitą modę Primark mieszkańcom Katowic – podkreśliła Monika Pyszkowska, Dyrektor Regionalna Działu Center Management w ECE Marketplaces na Polskę, Słowację i Czechy.

Primark rozpoczyna ekspansję na polski rynek

Pierwszy salon irlandziej marki w Polsce odnaleźć możemy w warszawskiej Galerii Młociny. Otwarcie drugiego Primarka planowane jest na ten rok. Choć od dawna spekulowano o otwarciu salonu w Krakowie, marka zdecydowała się zlokalizować swój drugi salon w Poznaniu – w galerii handlowej Posnania. 

W związku z planowanym otwarciem drugiego salonu, firma prowadzi aktualnie rekrutację na różne stanowiska. Oferty dotyczą pracy w pełnym oraz niepełnym wymiarze godzin, zarówno wieczorami, jak i w weekendy, co oznacza, wiele możliwości zatrudnienia, odpowiadających różnym stylom życia. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej sieciówki.

>>> Przeczytaj również: Rusza kanał na YouTube „Od podszewki”

Newsletter

FASHION BIZNES