„Harper’s Bazaar” inwestuje w podcasty. Pierwszą prowadzącą Olivia Wilde

93
źródło: wmagazine.com

Połączenie praw kobiet, środowiska LGBTQIA, mody i inspirujących rozmówców walczących o lepszy świat to przepis na idealny podcast. Jednak to nie wszystko, „Harper’s Bazaar” oprócz wpasowania się w obecne trendy, zdecydował się na Olivię Wilde jako prowadzącą. Aktorka podróżowała po całych Stanach, aby spotkać się z aktywistami, którzy mówią to, na co inni nie mają odwagi. Prawda, bunt, moralność i polityka to tylko niektóre ze słów odpowiadających klimatowi tych rozmów.

To nasza szansa, aby zapoznać wielbicieli podcastów z zaangażowaniem magazynu w sprawy kobiet. Możemy zyskać zupełnie nową publiczność – mówi Olivia Fleming, redaktor działu digital. W podcastach póki co nie ma żadnych reklam. Jest to ciekawe, ponieważ na przestrzeni ostatnich lat, ten sektor był przepełniony działaniami marketingowymi. Szacuje  się, że sprzedaż podcastów będzie rosła o ponad 20 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym, a magazyn ma nadzieję, że nowa publiczność szybko się „zaklimatyzuje”. Tytuł ma podobno plan, aby zachęcić dwóch dużych reklamodawców w nowym sezonie, ale szczegóły nie są znane. Jak dotychczas podcast jest planowany na dwa sezony rocznie, więc okazji do zarobienia na reklamach jest wiele.

źródło: harpersbazaar.com

Dodatkowo co sezon osoba prowadząca ma się zmieniać, ale temat pozostanie ten sam. Na Spotify znajdziecie już dwa odcinki. Jeden to rozmowa z Sarah Weddington, prawniczką, która wygrała przełomową sprawę z 1973 roku o legalizacji aborcji oraz nową prezes Planned Parenthood. Drugi odcinek porusza temat feminizmu i praw obywatelskich w USA. Usiądźcie, posłuchajcie i sami oceńcie czy podcast ma szansę na sukces.

> > > Przeczytaj również: Feministyczne portrety od Diane von Furstenberg