noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Nike najchętniej kupowaną marką sportową 2021!

REKLAMA
noSlotData

Najnowsze badania Surprizeshop nie zaskoczyły! Rozpoczęta w zeszłym roku moda na odzież sportową wpłynęła znacznie na nasze tendencje zakupowe. Wyszukiwanie frazy sportswear wzrosło aż o 250%. Marki sportowe przeżywają jeden z najlepszych okresów sprzedażowych, także jeśli chodzi o zakupy z drugiej ręki! Na czele zestawienia najchętniej kupowanych, używanych towarów stanął Nike.

Moda na odsprzedaż używanych produktów rośnie w siłę, co jest wyjątkowo dobrą informacją dla naszego środowiska. Główne zainteresowanie wykazują generacja Z oraz Millenialsi – na zrównoważone zakupy z tych grup, w ciągu przyszłego roku deklaruje się aż 48% konsumentów w Wielkiej Brytanii.

Trend na spódnice tenisowe oraz koszulki polo z logiem nakręciły sprzedaż produktów sportowych już w zeszłym roku. Na szczęście nie ominął on sektora zakupów z drugiej ręki. Jak ukazuje najnowsze badanie Surprizeshop na temat odsprzedaży odzieży sportowej, gigant jakim jest Nike zdeklasował swoich konkurentów. Zestawienie pokazuje dane z Wielkiej Brytanii, gdzie tylko tam firma posiada ponad milion ofert sprzedażowych online. Na kolejnych miejscach znalazły się Adidas, a także Puma z nieco niższymi wynikami.

źródło: Surprizeshop

Marki sportowe z drugiej ręki są dostępne na największych platformach zakupowych. Wśród nich od lat na pierwszym miejscu znajduje się eBay, na którym aktualnie można odnaleźć ponad 1,9 miliona ofert sprzedaży odzieży sportowej. Powoli po piętach depcze mu Depop – najpopularniejsza platforma odsprzedaży pośród Gen Z. Znajduje się tam aktualnie około 1,7 milion ofert, jednakże większość z nich stanowią produkty Nike.

Zwiększające się tendencje zakupów zrównoważonych świadczą o poszerzającej się świadomości konsumentów. Coraz to więcej marek decyduje się na programy sprzedaży własnych towarów z drugiej ręki. Wśród nich znajduje się m.in. dom mody Gucci, a już niedługo także i Adidas.

>>>Czytaj także: Najciekawsze sklepy w Polsce! – opowiada Harel

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES