REKLAMA

Najciekawsze sklepy w Polsce! – opowiada Harel

REKLAMA

Polska branża modowa rozwija się z każdym rokiem. Wraz z kolejnymi postępami i wprowadzanymi do niej ulepszeniami, poszerza się także wachlarz dostępnych dla kupujących sklepów. Niektóre z nich zaskakują świeżym i niebanalnym asortymentem. Sprawdźcie nasze wybory najciekawszych sklepów i co o niektórych z nich mówi Harel – jedna z najbardziej znanych blogerek modowych!

Co decyduje o sukcesie sklepu? Wygląd – to brutalne, lecz prawdziwe. – mówi nam Harel na wstępie – Dobry wygląd w przypadku butików czy stacjonarnych, czy internetowych, łączy się z odpowiednio dobranym i skomponowanym asortymentem.

Pan Pablo

To sklep stawiający na klasyki modne tak samo na całym świecie. Czasem podejmuje ryzyko, wprowadzając dany model wręcz nieco za wcześnie (tak było w przypadku butów Veja, które w Polsce zachwyciły znacznie później), ale dzięki temu może nie tylko oferować trendy, lecz również je budować. – mówi blogerka – Dla mnie motywem przewodnim jest u nich wygoda. Bez względu na to, czy mówimy o bardziej specjalistycznych ubraniach,  czy tych bardziej w modzie.

Pan Pablo to sklep także przywiązujący uwagę do wpływu na środowisko – korzystają z kartonów i papierowej taśmy. Materiały z których powstają towary są recyclingowe lub całkiem naturalne. Wyjątkowość marek i selekcja asortymentu wpływa na uproszczenie zakupów. Wspierają indywidualizm oraz “Są dla wszystkich, którzy czują, że to co noszą ma znaczenie i lubią, by było to tak wyjątkowe, jak oni sami.”

BÉBÉ CONCEPT

ŁBÉBÉ CONCEPT jest sklepem z asortymentem dla dzieci i przyszłych mam, a także magazynem online dla świadomych rodziców, przedstawiającym różne obrazy macierzyństwa i ojcostwa. Pisząc o rodzicielstwie, dobrze zaprojektowanych przedmiotach dla dzieci, jak i twórczym byciu w świecie dziecka, właścicielki marki wiedzą co potrzeba najmłodszym ‘klientom’ do poprawnego oraz wyjątkowego rozwoju.

W dziale Moda, Ładne Bebe pokazuje przeglądy kolekcji dziecięcych polskich jak i zagranicznych marek – Crazy Legs, Bobo Choses, Mukki, czy Yellow Yarny Yak. Alfabetyczny zbiór wybranych marek jest dostępny w Katalogu. Odnaleźć można także inspiracje mody dziecięcej – stylówka dnia i ubranko dnia.

Dodatkowo, dział Zakupy prezentuje produkty nie tylko z asortymentu ubraniowego. Rodzice mają możliwość zainspirować się proponowanymi towarami w temacie zdrowego żywienia, kompletowania wyprawki a także codziennych niezbędników.

NANI Concept Store

Butik znajdujący się w Toruniu, zasłynął szerokim wyborem polskich marek premium. Wachlarz asortymentu jest szeroki – rozpoczynając od akcesoriów i odzieży, aż po ubranka dla dzieci. Znajdujący się poza centrum miasta jak i poza obszarem galerii handlowych zachęca do odwiedzin by zrobić coś dla siebie. Butik ma do dyspozycji duży parking oraz nie posiada ustalonych godzin zamknięcia. Każda klientka może poprosić o szybszą lub późniejszą wizytę w NANI w zależności od jej potrzeb.

Zakupy w Concept Store mają być doświadczeniem, nie zakupami w sieciówce. Każdy klient jest traktowany wyjątkowo, jest gościem butiku. Towary pakowane są w wyjątkowe opakowania i posiadają charakterystyczny zapach. Odpakowywanie zakupów w domu powinno być kolejnym przeżyciem.

Założycielka NANI tworzy społeczność wśród swoich klientek, nawiązując z każdą specjalną więź. Pierwsze urodziny butiku odbyły się w gronie zaufanej klienteli oraz zaproszonych gości, wśród których znalazł się Maciej Zień.

Kyosk Koszykowa

To przede wszystkim skandynawskie marki. One wyróżniają się szczególną estetyką, radosną, kolorową, bardzo modną, ale też doskonałą do noszenia. Bo Skandynawki często poruszają się na rowerach, więc ich ubrania muszą być jednocześnie praktyczne – mówi nam Harel.

Sklep internetowy został zaprojektowany w typowo skandynawskim, oszczędnym stylu. Dzięki temu można się w nim łatwo odnaleźć, nie ma żadnych niepotrzebnych ozdobników, same konkrety. Sklep stacjonarny to szereg inspiracji zupełnie gratis. Człowiek przychodzi po jedną rzecz, a przy okazji od razu uczy się, z czym ją zestawić, by wyglądała dobrze. I jakie palety kolorów są teraz na czasie. To duża sztuka, tak zestawić ze sobą rzeczy wielu marek, by uniknąć chaosu.

Powstały w 2014 Kyosk uznaje zasady slow shoppingu. Ubrania prosto ze Skandynawii oraz ulic Mediolanu idealnie wpasowują się w przyjęte reguły zakupów. Markami które można odnaleźć na Koszykowej 1 są m.in. Ganni, Love Stories, Rika Studios, czy ROTATE.

HE Concept store

Luksusowy sklep znajdujący się w sercu Warszawy miesza towary polskich projektantów wraz z zagranicznymi markami. Odzież, obuwie, akcesoria, biżuteria, ceramika, dodatki do wnętrz, a nawet gadżety podróżnicze i technologiczne oraz książki. Selektywnie dobrane przedmioty są w wiely przypadkach nie do znalezienie poza sklepem HE. Każdy znajdzie coś dla siebie!

Wewnątrz spektakularnych pomieszczeń w HE można odnaleźć projekty m.in. Łukasza Jemioła, Violi Piekut, czy Dawida Wolińskiego. Z zagranicznego rynku, do zakupów zachęcają towary Rains, Marcell Von Berlin, czy Caval.

HE Concept Store to kolejne miejsce, w którym wizyta staje się doświadczeniem. Wnętrza przyciągają swoim wyglądem dzięki projektom architektki Magdaleny Kijako, okazującym eklektyki przenikania się mody ze sztuką. Unikalnym miejscem sklepu jest Winę Bar który zaprasza zakupów autorsko wyselekcjonowanych win.

Co składa się na sukces według Harel?

Podobnie jak w nieistniejącym już pierwowzorze tzw. concept store’ów, paryskim butiku Colette, uważny dobór sprzedawanych przedmiotów to podstawa. Nie ma nic gorszego niż sklep zawalony nawet całkiem atrakcyjnym, ale zupełnie nieprzemyślanym towarem – komentuje blogerka

Kupujemy oczami, musi być przejrzyście i ładnie. Dodatkową zaletą jest autentyczność. Jeśli właściciele butiku komunikują, że zależy im na środowisku, raczej nie sprzedają tam marek, które nie dbają o zrównoważony rozwój itp. A ci, którzy podkreślają autorski wybór, nie zdecydują się na sprzedawanie kradzionych pomysłów.

Dużą częścią wspomnianej autentyczności jest również odpowiedni kontakt z klientem. Spójne z zamysłem sklepu media społecznościowe czy inne formy kontaktu (np. newslettery) również przyczyniają się do sukcesu. – dodaje

>>>Czytaj także: Tego nie wiecie o Gen Z! – raport Facebook IQ

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES