noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Meghan Markle ogłasza start nowej marki. Zdjęcie promujące markę As ever, przedstawia zastawiony stół na świeżym powietrzu i kobiecą rękę, która trzyma w ręku słoik z miodem i polewa nim croissanta.

Niespodziewane zmiany w marce Meghan Markle. American Riviera Orchard to już przeszłość

REKLAMA
noSlotData

Po powrocie na Instagram i ogłoszeniu premiery programu, który wkrótce pojawi się na Netflixie, księżna Sussex znów jest na językach. Tym razem chodzi o jej markę. 18 lutego Meghan Markle ogłosiła, że startuje z brandem As ever, promowanym wcześniej pod inną nazwą.

Cichy start 

W zeszłym roku marka działała jeszcze pod szyldem American Riviera Orchard. Nazwa pojawiła się między innymi na koncie na Instagramie i stronie internetowej, które wystartowały 14 marca 2024 roku. Uważni obserwatorzy wypatrzyli ją także na zdjęciach dodanych przez Abigail Spencer, Tracy Robbins i Delfiny Blaquier. Znajome Markle pochwaliły się przetworami wysłanymi przez księżną Sussex.

Sam początek działalności nie należał do hucznych. Od momentu pojawienia się brandu w mediach społecznościowych obserwatorzy mogli liczyć jedynie na zapowiedzi, a produkty American Riviera Orchard nigdy nie trafiły do sprzedaży. Teraz Meghan Markle zaskoczyła swoich fanów informacją o nowej nazwie firmy. 

American Riviera Orchard zamienia się w As ever

Markle podzieliła się informacją o starcie marki As ever na swoim koncie na Instagramie. Żona księcia Harry’ego uzasadniła swoją decyzję tym, że dotychczasowa nazwa, American Riviera Orchard, ograniczała ją wyłącznie do lokalnych produktów. Przy okazji pochwaliła się, że Netflix nie tylko wyemituje jej program, ale także został jej partnerem biznesowym.

Wcześniej Markle złożyła dokumenty w USPTO, czyli amerykańskim urzędzie patentowym. Wniosek o rejestrację znaku towarowego American Riviera Orchard nie został jeszcze rozpatrzony. Zgodne z danymi na stronie USPTO ochronie miałyby podlegać między innymi zastawy stołowe, papierowe książki kucharskie, serwisy do kawy, tekstylia czy przetwory.

As ever, czyli jak zawsze

Nazwa As ever nie jest przypadkowa. Meghan Markle miała ją zarezerwować już w 2022 roku. To ukłon w stronę dawnego lifestylowego bloga The Tig, prowadzonego przez amerykańską aktorkę, zanim poślubiła księcia Harry’ego.

„Ten nowy rozdział jest rozszerzeniem tego, co zawsze było moim językiem miłości, pięknie splatając wszystko, co cenię – jedzenie, ogrodnictwo, gościnność, uważne życie i odnajdywanie radości w codzienności” – napisała Markle na Instagramie.

As ever ma wystartować wiosną 2025 roku.

Sprawdź też: Nowy duet w świecie mody: Nike i Kim Kardashian

Zdjęcie główne: Instagram (@meghan)

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES