Transakcje giełdowe, przejęcia, zmiany kadrowe, czy publikacje nowych kolekcji. Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych wydarzeń minionych dni z przenikających się światów mody i biznesu.
Przeczytaj również: Arket, COS i &Other Stories dostępne online w Polsce na jednej platformie sprzedażowej
Polski gigant wyceniony na 36 mld zł
Właściciel marek Reserved, House, Cropp, Sinsay czy Mohito został wyceniony przez analityków Noble Securities na blisko 36 mld zł. Ci sami analitycy utrzymali rekomendacje dla akcji LPP na “kupuj”. Dowiedz się więcej.
Znamy nową szefową marketingu Answear.com
Poznaliśmy nową dyrektorkę marketingu wizerunkowego Answear.com. To doświadczona menedżerka, która wnosi ze sobą szeroką wiedzę zarówno z zakresu komunikacji wizerunkowej, jak i e-commerce.
Przeczytaj również: Dlaczego ostatni pokaz Maison Margiela jest wydarzeniem sezonu? W tle Pat Bogusławski i Pat McGrath
Nastroje konsumenckie nie drgnęły
W lutym 2024 roku obecne nastroje konsumenckie pozostały bez zmian przy jednoczesnym pogorszeniu przyszłych nastrojów konsumenckich w stosunku do poprzedniego miesiąca – poinformował Główny Urząd Statystyczny. Co czeka nas w nadchodzących kwartałach?
Michelle Obama przyleci do Polski
Była pierwsza dama Stanów Zjednoczonych, autorka bestsellerowych książek, podcastów i programów telewizyjnych przyleci do Polski. Będzie jedną z prelegentek tegorocznego kongresu gospodarczo-technologicznego Impact’24.
Przeczytaj również: K(B)ariery: Maja Sieroń „Branża ciągle próbuje mi wmówić, że nie jestem wystarczająca”
“To koniec Farfetch”. Platforma szykuje masowe zwolnienia
W obliczu trwających aktualnie wstrząsów w zarządzie Farfetch, luksusowy sprzedawca internetowy ma teraz zwolnić 25 do 30 procent swojej siły roboczej, wynika z najnowszych doniesień. Dowiedz się więcej.
Znany polski aktor bohaterem kampanii Vistulii
„Klasyka, która wyraża męskość i dotrzymuje kroku nowoczesności” – to jeden ze sloganów przyświecających nowej kampanii Vistula ICONS. Nowoczesny mężczyzna według Vistula nie boi się wyrażać swoich emocji i samego siebie również poprzez ubrania. Marka tworząc różnorodne projekty wychodzi naprzeciw jego potrzebom. Sprawdź kto został pierwszym bohaterem kampanii ICONS.
Przeczytaj również: Pobierz aplikację i zobacz, ile polskich produktów masz w domu
Zdjęcie główne: Pexels