Transakcje giełdowe, przejęcia, zmiany kadrowe, czy publikacje nowych kolekcji. Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych wydarzeń minionych dni z przenikających się światów mody i biznesu.
Przeczytaj również: Kultowe dzieło Claude’a Moneta na sprzedaż. Jeszcze nigdy nie było wystawiane publicznie
Zmiany w zarządzie polskiego giganta odzieżowego
Z dniem 10 października br. zmianie uległ skład osobowy władz LPP, do których w roli wiceprezesa zarządu dołącza Mikołaj Wezdecki, dotychczasowy dyrektor ds. digitalizacji, zastępując w strukturach zarządu spółki Jacka Kujawę. Dowiedz się więcej.
Znana polska firma odzieżowa wprowadza nową markę. „Podjęliśmy decyzję, by formatowi total look nadać odrębną nazwę”
Grupa VRG przeprowadzi rebranding sieci salonów jednej z najstarszych polskich marek. Jak dowiedziała się „Rzeczpospolita”, ruch ten jest elementem strategicznym planu mającego na celu dotarcie do nowych, młodszych konsumentów. Dowiedz się więcej.
Wrześniowa inflacja w Polsce nie zaskoczyła [sprawdź najnowsze dane]
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych we wrześniu 2023 r. w porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku wzrosły o 8,2 proc. (przy wzroście cen usług – o 9,7 proc. i towarów – o 7,6 proc.). W stosunku do poprzedniego miesiąca ceny towarów i usług obniżyły się o 0,4 proc. (przy spadku cen towarów – o 0,5 proc. i usług – o 0,2 proc.). Dowiedz się więcej.
Przeczytaj również: Luksus nie tylko z Europy. Odkrywamy najważniejsze azjatyckie marki premium 2023
Klapa na starcie. Marka Birkenstock zadebiutowała na giełdzie
Przed kilkudziesięcioma godzinami zakończył się pierwszy dzień notowań marki Birkenstock na giełdzie w Nowym Jorku. Wycena jej akcji z tego okresu znalazła się poniżej tej emisyjnej. Wielu ekspertów określiło debiut klapą. Dowiedz się więcej.
Marka Reebok mianowała byłą gwiazdę NBA prezesem działu
Należąca do Authentic Brands firma Reebok ogłosiła powołanie czterokrotnego mistrza NBA na stanowisko prezesa Reebok Basketball. Do jego zadań należeć będą kierowanie strategią marki w kategorii koszykówki oraz dbanie o partnerstwa ze sportowcami. Dowiedz się więcej.
Le Collet – marka Mai Bohosiewicz otwiera stacjonarne butiki
Ubrania z logo Le Collet, czyli marki założonej przez aktorkę Maję Bohosiewicz pojawią się również w butikach stacjonarnych. Co więcej, marka planuje w najbliższym czasie rozbudować swoją ofertę o trzy nowe linie. Dowiedz się więcej.
Przeczytaj również: Powrót mikro grzywki ze szkolnych lat
Zdjęcie główne: Pexels