Transakcje giełdowe, przejęcia, zmiany kadrowe, czy publikacje nowych kolekcji. Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych wydarzeń minionych dni z przenikających się światów mody i biznesu.
Przeczytaj również: Pracuj w modzie. Sprawdź, kto aktualnie rekrutuje!
Tak wzrosły nasze wynagrodzenia. Najnowsze dane
– Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw w lutym 2024 r. w porównaniu z lutym 2023 r. wzrosło nominalnie o 12,9 proc. – poinformował w środę za pośrednictwem opublikowanego raportu Główny Urząd Statystyczny. Sprawdź dokładne dane za drugi miesiąc bieżącego roku.
Polska marka padła ofiarą poważnych oskarżeń
Wystarczył jeden post, jedna niezweryfikowana opinia i skrawek przypalonego materiału. W poszukiwaniu sensacji użytkownikom social mediów wciąż z łatwością przychodzi wydawanie osądów bez dogłębnej analizy zaistniałych sytuacji. W ostatnim czasie ofiarą poważnych oskarżeń padła marka Elementy. Postanowiliśmy przyjrzeć się tej sprawie, informacji szukając u samego źródła.
Przeczytaj również: Możesz zostać gwiazdą kampanii Marca Jacobsa. Musisz tylko spełnić konkretny warunek!
Znana polska marka znika z rynku. Właśnie trafiła na sprzedaż
Femi Stories jeszcze kilka lat temu odnosiło imponujące wyniki finansowe. Teraz, w obliczu milionowych strat, właściciel podjął decyzję o zamknięciu sklepów stacjonarnych i online. Firma trafiła na sprzedaż.
Dom mody Hermès oskarżony o nielegalne praktyki
Hermès, kultowy francuski brand, został oskarżony o nielegalne “wiązanie” sprzedaży torebek Birkin z zakupem innych produktów.
Przeczytaj również: Bimba y Lola poszerza skład zarządu o byłą CEO znanego domu mody
Massimo Dutti ma nowe logo
– Nowe logo Massimo Dutti udowadnia, że zestawienie nawet pozornie subtelnych elementów ma istotny wpływ na odzwierciedlenie osobowości marki. Gra ważną rolę w kreowaniu jej wizerunku. Grafika, która towarzyszyła Massimo Dutti przez niemal całą historię, przybiera nową, udoskonaloną formę – czytamy w komunikacie opublikowanym przez brand z grupy Inditex. Jak podano, zaproponowana zmiana ma mieć odzwierciedlenie nie tylko w sferze wizualnej. Również w zbliżeniu się do estetyki inspirowanej tym, co tu i teraz.
Koniec z kosmetycznymi miniaturkami w hotelach
Jeśli uwielbiasz wracać z hotelu z torbą pełną miniaturowych kosmetyków, mamy dla ciebie złą wiadomość. Od 2030 roku w hotelach Unii Europejskiej nie będzie już można znaleźć małych butelek szamponu i innych plastikowych jednorazówek. Nastąpi to po zawarciu porozumienia zakazującego stosowania jednorazowych tworzyw sztucznych w UE. Belgia, reprezentująca inne kraje Wspólnoty, osiągnęła już wstępne porozumienie z Parlamentem Europejskim w tej kwestii.
Przeczytaj również: Swarovski publikuje raport za 2023 rok. „Te wyniki jeszcze bardziej potwierdzają trafność strategii LUXignit”
Zdjęcie główne: Pexels