REKLAMA
Bimba y Lola wzmacnia szeregi zarządu o byłą CEO Kenzo

Bimba y Lola poszerza skład zarządu o byłą CEO znanego domu mody

REKLAMA
REKLAMA

Bimba y Lola powitała w szeregach zarządu byłą dyrektor generalną domu mody Kenzo. Jednocześnie hiszpańska marka pochwaliła się stabilnymi wynikami sprzedaży w 2023 roku, odnotowując niewielki, ale znaczący wzrost przychodów.

Hiszpańska marka Bimba y Lola osiągnęła w 2023 roku przychody rzędu 227 mln euro, co stanowi 1-procentowy wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Sprzedaż na rynkach międzynarodowych odegrała kluczową rolę, generując 44 proc. całkowitych przychodów.

Dyrektor generalny firmy, José Manuel Martínez, podkreślił znaczenie stabilizacji w obliczu trudnych warunków rynkowych. Bimba y Lola skupiła się na wzmocnieniu swojej obecności na kluczowych rynkach, inwestując w sklepy stacjonarne, kanały cyfrowe, efektywność łańcucha dostaw i integrację w nowej siedzibie w Vigo.

Sprzedaż w sklepach własnych Bimba y Lola wzrosła o 2 proc., a sprzedaż internetowa o 7 proc. w porównaniu z 2022 rokiem. Jednocześnie firma odnotowała również spadek udziału kanałów rabatowych, co świadczy o rosnącym popycie na nowe kolekcje.

Dowiedz się więcej: BIMBA Y LOLA: marka, która robi furorę w Europie. Na czym polega jej fenomen? [case study]

Bimba y Lola wzmocniła skład zarządu

Do końca 2023 roku Bimba y Lola posiadała 290 punktów sprzedaży w 28 krajach oraz działała online w 50 krajach. Wśród kluczowych wydarzeń minionego roku znalazły się otwarcia sklepów na londyńskiej Regent Street i w Aventura Mall w Miami.

Bimba y Lola planuje kontynuować inwestycje w długoterminowy rozwój marki. Główne obszary strategicznego skupienia w 2024 roku to: ekspansja międzynarodowa, wdrażanie innowacji technologicznych i centralizacja działalności w nowej siedzibie.

Wraz z prezentacją wyników, marka pochwaliła się zmianami w strukturach zarządu. Bimba y Lola powitała w szeregach zarządu Sylvię Colin, byłą CEO domu mody Kenzo. „Jesteśmy zachwyceni możliwością powitania jej w naszym zespole, podczas przekształcania Bimba y Lola w markę globalną” – pokreślił CEO marki. 

Zdjęcie główne: mat. prasowe

Przeczytaj również: Znana polska marka znika z rynku. Właśnie trafiła na sprzedaż

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES