Sezon wiosenno-letni obfituje w nowe trendy beauty. Branża kosmetyczna odżywa, a my obserwujemy metody, którymi marki posługują się w świeżych kampaniach promujących nowe produkty. Jako konsumenci chcemy zobaczyć coś wiarygodnego i autentycznego, a jednocześnie zadowolić się estetycznymi walorami wizualnej oprawy marek. Wybrane przez nas kampanie balansują między prostym przekazem, a nieschematycznym ujęciem kosmetyków wyrwanych z podstawowego kontekstu.
Każdego sezonu marki beauty mierzą się z wyzwaniem zaprojektowania kampanii, która we właściwy sposób odda wartości istotne dla konsumentów. Coraz więcej firm utrzymuje swój program w idei bez wykluczeń, popierającej naturalność oraz różnorodność. Niezwykle istotną kwestią jest również zgodność ekologiczna. Na podstawie wiosennych kolekcji wiodących marek wskazujemy kierunki, którymi w tegorocznej promocji posługuje się sektor beauty.
Diptyque
Nowe perfum Do Son były zainspirowane wspomnieniami z dzieciństwa Yvesa Coueslanta, jednego z założycieli Diptyque. Jak pachną? To mieszkanka świeżych tuberoz i morskiego powietrza. Jako identyfikację wizualną kampanii wybrano piękne aranżacje, stylizowane na azjatyckie wnętrza i formy. Dyrektorem kreatywnym sesji i fotografem został Tim Walker we współpracy z agencją kreatywna Exhibition Collective.