REKLAMA

Marieta Żukowska x Mokobelle w przepięknej sesji zdjęciowej

REKLAMA

Marieta Żukowska jest dziś zdecydowanie jedną z najbardziej rozchwytywanych twarzy na rynku. I zasłużenie, co poniżej pokażemy Wam w sesji będącej efektem współpracy z polską marką MOKOBELLE. Aktorka stworzyła dla Mokobelle autorską kolekcję biżuterii w linii „Sei felice bambina”.

Marieta Żukowska przyznała, że od zawsze marzyła o stworzeniu własnej biżuterii, w której niezwykła moc talizmanów spotyka się z piękną, niebanalną formą. Teraz miała ku temu doskonałą okazję, tworząc własną kolekcję pod okiem właścicielek marki MokobelleMarty Skłodowskiej i Magdaleny Augustyniak.

Inspiracją do powstania tej kolekcji były zaczerpnięte z chińskiego horoskopu magiczne symbole zwierząt, ezoteryczna siła kamieni szlachetnych oraz wyrafinowana włoska elegancja.Dzięki temu oryginalnemu i niezwykłemu połączeniu zamkniętemu w minimalistycznych formach oraz najwyższej jakości ręcznego wykonania, biżuteria urzeka swoją prostotą i ponadczasowym charakterem. 

Kolekcja podzielona jest na trzy linie – pierwsza oparta została na 12 monetach z wizerunkami zwierząt – opiekunów duchowych. Druga, to prosta w formie, designerska biżuteria ze szlachetnymi kamieniami mocy – szafirami i rubinami. Trzecią linię tworzą naszyjniki z wybranymi przez Marietę, klasycznymi wzorami zawieszek Mokobelle.

Marieta Żukowska od lat uznawana jest za ikonę stylu. Aktorka nie podąża ślepo za trendami, stawiając przede wszystkim na proste, ponadczasowe rozwiązania, które doskonale współgrają z jej wyjątkową urodą. Nie bez powodu magazyn „Elle” przyznał aktorce statuetkę Ikony Stylu 2018 roku. Dodatkowo, jak sama wielokrotnie podkreślała, jest ogromną miłośniczką vintage. Stąd też współpraca aktorki z platformą Showroom, gdzie promuje sprzedawane od niedawna luksusowe dodatki z drugiej ręki. Aktorka ma także na swoim koncie przygodę z konkursem Fashion Designer Awards. W 2019 roku miała okazję znaleźć się w gronie jurorów tego wyjątkowego projektu, który łączy ekspertów i osobowości świata mody z młodymi talentami, którzy to mają możliwość zaprezentować swoje możliwości i zdobyć szansę na rozwój w branży fashion.

Tłem do powstania wyjątkowej sesji promującej kolekcję „Sei felice bambina” stała się góra siarkowa w Toskanii. Koniecznie zobaczcie efekty.

>>> Przeczytaj również: „Praca z projektantami, choć pełna niespodzianek, dziś wygląda zdecydowanie lepiej niż 6 lat temu” WYWIAD z Anią Waśko Head of PR & Brand w SHOWROOM

mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES