SPONSOR SERWISU
(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Gianluca Flore

Levi Strauss ma nowego dyrektora handlowego

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Levi Strauss mianował Gianlucę Flore na stanowisko wiceprezesa wykonawczego i dyrektora handlowego ze skutkiem od 29 lipca 2024 r.

Przeczytaj również: Obiekty handlowe wspomagają sprzedaż online. „Sklep stacjonarny jest podstawowym punktem styku klienta z produktem” [raport]

Zmiany w strukturach Levi Strauss

Flore dołączy do zespołu kierowniczego Levi Strauss 29 lipca 2024 roku. Po objęciu nowych stanowisk będzie on odpowiedzialny za działalność handlową marki Levi’s we wszystkich kanałach globalnych. W tym w sklepach, e-commerce i sprzedaży hurtowej. Jego bezpośrednim przełożonym zostanie Michelle Gass, prezes i dyrektor generalny. – To zaszczyt dołączyć do tak historycznej firmy jak LS&Co. Szczególnie w tym ekscytującym czasie dla marki Levi’s, która nadal jest jednoznacznym liderem kategorii – komentował Flore.

Nowy dyrektor handlowy spółki posiada 20-letnie międzynarodowe doświadczenie sprzedażowe w sektorze luksusowej odzieży i stylu życia. Dołącza do Levi Strauss z Burberry, gdzie od 2021 roku nadzorował handlowy rozwój marki w pięciu regionach (sieć ponad 400 sklepów). Wcześniej będąc prezesem brytyjskiego brandu na obie Ameryki. W trakcie wykonywanych obowiązków stał on na czele ekspansji Burberry, poprawiał jej dystrybucję i pozycjonowanie w sprzedaży hurtowej.

Różne odcienie Jeansów złożone jeden na drugim

Problemy Levi Strauss w Polsce

Zgodnie z komunikatem opublikowanym przez Levi Strauss, w połowie czerwca 2024 roku produkcja w zlokalizowanym w Płocku zakładzie Levi Strauss zostanie zakończona. Jednym z głównych powodów tej decyzji jest coraz bardziej wymagająca sytuacja na rynku pracy. Z otrzymanych informacji dowiedzieliśmy się, że kolejnymi argumentami okazały się stale rosnące koszty produkcji oraz dynamiczna ewolucja wymagań rynkowych.

– Biorąc pod uwagę szybko zmieniający się krajobraz operacyjny, z wysoką inflacją i stale rosnącymi kosztami energii, firma pracuje nad całym łańcuchem dostaw, aby zapewnić elastyczność, zarządzać kosztami i wspierać długoterminowe cele strategiczne. W tym przypadku oznacza to szukanie bardziej pionowego modelu dla pracy, która była wykonywana w Płocku – czytamy w komunikacie.

Więcej o polskiej modzie przeczytasz na lamode.info

Zdjęcie główne: mat. prasowy

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES