Lavard na sezon jesień-zima 2023 - nowa kampania, odświeżony wizerunek, zmiany w strukturach.

LAVARD zaskakuje nowym wizerunkiem na jesień. Co wprowadza nowa strategia marki?

Skokowy rozwój damskiej oferty czy nowa, casualowa linia dla mężczyzn to dopiero początek zmian, jakie zapowiada polska marka LAVARD. Sezon jesień/zima 2023 to okres wprowadzania nowej strategii repozycjonowania marki, co bez wątpienia będzie stanowić przełom w jej dotychczasowym rozwoju.

Materiał sponsorowany

Marka LAVARD otwiera kolejny rozdział w swojej historii, wprowadzając szereg gruntownych zmian. Wraz z rozwojem nowej kolekcji, marka postawiła na odświeżony wizerunek – od zmiany logo, po strategię komunikacji. Światło dzienne ujrzała nowa kampania reklamowa na sezon jesień-zima 2023 oraz nowa szata graficzna sklepu internetowego.

Nowy kierunek, w którym będzie podążać marka Lavard, skierowany jest do pokolenia Y. Widoczne jest to również w sesji zdjęciowej. Stawiamy na autentyczność, otwartość, wysokiej jakości tkaniny i zdecydowany styl. Ponadczasowy charakter w minimalistycznym wydaniu, luźne sylwetki i nowe konstrukcje to motyw przewodni naszej kolekcji.

O klimat na zdjęciach zadbał duet fotografów – Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik. Niezwykłe wnętrza przepełnionej historyczną atmosferą kamienicy wypełniły się opowieścią o stylu oraz trendach.

LAVARD – klasyka, nowoczesność i najważniejsze wartości

Historia marki Lavard sięga 1975 roku. U podnóża Tatr, z miłości do krawiectwa powstała szwalnia, zalążek marki. Dziś, kolejne pokolenie dba o rozwój firmy pielęgnując rodzinne tradycje. Kolekcje marki powstają z myślą o wygodzie i możliwości łączenia produktów w ciekawe i nowoczesne stylizacje. LAVARD czerpie inspiracje z doświadczenia i tradycji, przepuszczając je przez pryzmat tego, czym żyje świat mody. Kolekcje dedykowane są osobom poszukującym ubrań na każdą okazję – do pracy, na co dzień, na weekend i specjalne wydarzenia.

Styl najnowszej kolekcji charakteryzuje nowoczesność – klasyka połączona z nowoczesnością widoczna w krojach, detalach i wykończeniu oraz komfort połączony z wysoką jakością tkanin i dzianin. To ponadczasowe propozycje formalne i smart casualowe dla kobiet i mężczyzn. Na szczególną uwagę zasługuje kolekcja Experience wyznaczająca trendy rozwoju marki – to krok w przyszłość zakorzeniony w przeszłości, można zobaczyć TUTAJ

Do tej pory marka kojarzona głównie z formalnym stylem, ubraniami na specjalne okazje, ewoluuje w kierunku nowoczesnego formalu, miejskiego outdooru, casualu podejmując równocześnie temat społecznego zaangażowania. Inspiruje się tym, co dzieje się wokół nas, uczestnicząc jednocześnie w ważnych wydarzeniach w Polsce i na świecie. Tolerance, acceptance, respect, equality, diversity – to wartości, które przyświecają jej obecnym i planowanym działaniom.

Zmiany w strukturach spółki LAVARD

Równolegle ze zmianą strategii i premierą nowej kampanii wizerunkowej, Lavard ogłosił zmiany w szeregach spółki. Do zespołu dołączyły osoby związane wcześniej z branżą odzieżową: Michał Wójcik – były prezes Vistula S.A., Vistula Group S.A., Bytom S.A. oraz VRG S.A, Ilona Hencel – była wiceprezes Bytom S.A, Anna Paczkowska – Dyrektor Marketingu, Magdalena Nadolska – Dyrektor ds. Planowania i Zatowarowania, Izabella Cichocka-Mycek – Dyrektor Kreatywny, Kamil Zwoliński – Menadżer Sklepu Internetowego oraz Rafał Czapul – Projektant. Wraz z rozwojem zespołu otwarto nowe biuro w Krakowie – miejsce planowania, tworzenia kolekcji oraz podejmowania decyzji sprzedażowych czy zarządzania komunikacją marki. 

Nowa kolekcja LAVARD dostępna jest na www.lavard.pl

Zdjęcie główne i galeria: Kulesza & Pik

W kampanii wystąpili:
Marysia Zakrzewska
Charlotte Tomaszewska
Sasha Zinchenko
Photo: Agnieszka Kulesza&Łukasz Pik 
Video: Piotr Piechocki 
Production: Kasia Sawicka GAGAPRODUCTION 
Hair&Makeup: Emil Zed 
Backstage: Włodzimierz Kurowski

Przeczytaj również: Luksusowy garnitur: atrybut elit czy inwestycja w ponadczasową garderobę?

Newsletter

FASHION BIZNES