Latina, czyli gorąca kampania QПШ Robert Kupisz

116
fot. Zuza Krajewska

Latina – najnowsza kolekcja marki QПШ Robert Kupisz – to manifest równości i wolności. Podczas tworzenia kampanii reklamowej za obiektywem, po raz drugi w historii marki, stanęła Zuza Krajewska.

Hasłem przewodnim kolekcji jest libre, co w języku hiszpańskim oznacza wolny. Związany z nią jest także znak równości. Uniwersalność i równość to główne idee przyświecające kolekcji Latina.

Inspiracją do stworzenia najnowszej kolekcji było życie i kultura latynosów, ale nie tylko gorące tańce i karnawał,  ale także życie w fawelach, gdzie codziennością mieszkańców jest widok wojsk, wojny gangów i przemoc. Ich życie dzieje się „tu i teraz” jakby jutra miało nie być – opowiada Robert Kupisz. Tworząc ubrania skupiam się na tym, żeby pomimo mocnego motywu przewodniego, były do noszenia na co dzień, oraz tworzyły spójną całość z poprzednimi kolekcjami i uzupełniały się nawzajem.

>>> Przeczytaj również: Opowieść Roberta Kupisza o Ameryce Południowej

Autorką zdjęć jest Zuza Krajewska, z którą Kupisz współpracował już przy poprzedniej kolekcji Tango. Ponownie połączyliśmy siły, ponieważ Zuza jak mało kto czuje miejski klimat, intensywność i wyzwania dotyczące funkcjonowania w tej przestrzeni – mówi Kupisz. Sesję stylizował Michał Kuś, makijażem zajęła się Sylwia Rakowska, a fryzurami – Piotr Wasiński.

Fotograf / Dyrektor Artystyczna: Zuza Krajewska

Modele:

Olga Krasova (Specto Models)

Maria Dębicka (Model Plus)
Oskar Jagodziński (AS Management)
Adrian Niecikowski (AS Management)
Kamil Bahr (More Models)

Stylizacja: Michał Kuś

Make up: Sylwia Rakowska (Van Dorsen Talents)

Fryzury: Piotr Wasiński (Van Dorsen Talents)

Producent: Art Works Sp. z o.o