REKLAMA

MARKETING: Nowa strategia Rag & Bone: rezygnacja z pokazów i wideo z gwiazdorską obsadą

REKLAMA
REKLAMA

Amerykańsko-brytyjska marka Rag & Bone postanowiła, że najnowszą kolekcję zaprezentuje za pomocą sześciominutowego teledysku do utworu Thoma Yorka. Jak się okazuje, produkcja ma być przełomowym krokiem w stronę optymalizacji całej strategii brandu.

>>>Przeczytaj również: Najpiękniejsze kampanie modowe na sezon wiosna 2018

Cenione nazwiska odpowiedzialne za produkcję

Sama ekipa nazywa produkcję “filmem krótkometrażowym”, jednak biorąc pod uwagę, że nie posiada on ani fabuły, ani dialogów, określenie go teledyskiem wydaje się bardziej trafne. Pracy nad choreografią w wideo zatytułowanym Why Can’t We Get Along podjął się Benjamin Millepied, były dyrektor zespołu New York City Ballet (prywatnie mąż Natalie Portman). Wraz z Aaronem Duffym i Bobem Partingtonem odpowiadał on również za reżyserię.

Większej grupie tancerzy przewodzą w układzie aktorzy Kate Mara i Ansel Elgort. Prezentują na sobie ubrania z kolekcji wiosna-lato 2018 marki, która jest już dostępna w sprzedaży. Warto dodać, że produkcja nie tylko satysfakcjonuje oglądającego pod względem wizualnym. Dzięki niecodziennej zmianie perspektywy, uzyskanej przez słynnego operatora Dariusa Khondjia, skłania go także do refleksji nad medium filmu w ogóle.

Jaki wpływ kampania ma na dalsze działania marki?

Nie będziemy zajmować się już przygotowaniami do pokazów, wycofaliśmy się z udziału w fashion weeku. To pozwoli nam skupić się na tworzeniu wyjątkowych projektów, które reprezentują naszą filozofię jako marki – powiedział projektant Marcus Wainwright w wywiadze z “WWD”. To rozmija się z systemem, nad którym wszyscy pracowaliśmy od dłuższego czasu. Ale musimy zacząć myśleć o kliencie. O tym, co do niego dotrze i zwróci jego uwagę. Czy jego w ogóle obchodzi, że we wrześniu lub lutym jest fashion week? Prawdopodobnie nie – dodał.

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES