REKLAMA

H&M prezentuje jesienną odsłonę kolekcji Conscious

REKLAMA

Najnowsza jesienna kolekcja podkreśla zaangażowanie marki w realizację ważnego celu, który H&M postawił sobie do 2030 roku: stosowania w produkcji ubrań wyłącznie materiałów pochodzących ze źródeł zrównoważonych (na przykład z recyklingu). Kolekcja H&M Conscious AW19 H&M pojawi się na rynku we wrześniu i będzie dostępna na całym świecie, w sklepie oraz online.

Poliester z recyklingu jest kluczowym materiałem kolekcji H&M na jesień i można go znaleźć w sukienkach, koszulach, dzianinach i odzieży wierzchniej. Jest on najczęściej wykonany ze zużytych butelek PET, przetwarzany i przędzony w celu uzyskania tkaniny łatwej w pielęgnacji. Tymczasem elementy dżerseju z kolekcji wykonane są z bawełny organicznej lub mieszanki wykonanej z włókien lyocell TENCEL.

Kolekcja jesienna Consious H&M na jesień 2019 to ponadczasowe klasyki Twojej garderoby, których nigdy nie masz dość. Uniwersalny design z bardziej ekologicznych materiałów i jesienne elementy, dzięki którym zaktualizujesz swoją garderobę – mówi Maria Östblom, szef działu projektowania odzieży damskiej w H&M.

mat. prasowe H&M

Kluczowe dla kolekcji są dopasowane do sylwetki sukienki, wygodne oversize’owe bluzy, które również mogą pełnić rolę sukienek, koszule w kratę, legginsy i wąskie dżinsy. Dzianiny to przyjemne golfy, które można łączyć z oversize’ową odzieżą wierzchnią. Detale kolekcji, na które warto zwrócić uwagę, to szerokie mankiety i subtelne rozcięcia po bokach. Paleta kolorów jest zbudowana na neutralnych odcieniach, ale występuje w niej również czerń oraz pomarańczowo-czerwone akcenty. Kosmopolityczny vibe kolekcji jest podkreślony z jednej strony przez zwierzęce printy, a z drugiej przez eleganckie kraty.

mat. prasowe H&M

Chcemy wykorzystać nasz rozmiar, aby wprowadzić w branży zmiany w kierunku mody odpowiedzialnej i odnawialnej. Kolekcja H&M Conscious Fall 2019 jest niesamowitym przykładem tego, jak daleko zaszliśmy dzięki technologii i innowacjom zastępującym konwencjonalne materiały recyklingowymi alternatywami – mówi Pascal Brun, Globalny Manager ds. Zrównoważonego rozwoju w H&M.

Aby sprawdzić jak wyglądała wiosenna odsłona kolekcji H&M Conscious, której twarzą została Anja Rubik, kliknijcie TUTAJ.

>>> Przeczytaj również: COS zamiast niszczyć niesprzedane ubrania, nada im drugie życie

mat. prasowe H&M
mat. prasowe H&M
REKLAMA
REKLAMA
Tagi

CSR

H&M

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES