noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Na środku obrazu widzimy biały, profilowy wizerunek ludzkiej głowy. Tło ma kolor pomarańczowy.

Claude od Anthropic dostępny w Europie

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

Na rynku europejskim dostępny jest już flagowy produkt spółki Anthropic. Claude, innowacyjny asystent AI, ma pomóc w zrewolucjonizowaniu pracy firm w całej Europie. Podpowiadamy, jak zacząć niego korzystać.

Przeczytaj również: 800 tysięcy osób mogło stracić pieniądze i dane osobowe! Robiły luksusowe zakupy online

Claude dostępny w Europie – co o nim wiemy?

Do Europy trafił największy konkurent ChatGBT – Claude. Należący do spółki Anthropic produkt jest jednym z najbardziej wszechstronnych chatbotów dostępnych na rynku. Charakteryzuje go między innymi możliwość pracy z danymi w czasie rzeczywistym. Ta innowacja sprawia, że narzędzie jest gotowe do analizy bieżących wydarzeń. Eksperci twierdzą, że Claude jest także bardziej szczegółowy od konkurencji. Jego twórcy uważają go za doskonałe wsparcie dla programistów oraz osób żywo zainteresowanych najnowszymi technologiami.

Sztuczna inteligencja powodem zwolnień na rynku pracy
mat. prasowy

Nowy chatbot dotarł do Polski. Jak używać Claude’a AI?

Chcąc zostać użytkownikiem Claude’a należy wejść na stronę Anthropic oraz założyć konto użytkownika. Dostępnych jest kilka sposobów rejestracji. Najwygodniejszym wydaje się wykorzystanie logowania poprzez Google. Nie przejmuj się, gdy narzędzie AI poprosi o weryfikację Twojego numeru telefonu. Wybierz swój kraj, podaj numer telefonu i przepisz kod, który przyjdzie do Ciebie w wiadomości tekstowej. Na koniec uzupełnij podstawowe dane i zaakceptuj warunki regulaminu. Następnym krokiem jest już użytkowanie Claude’a.

W ramach darmowego planu, Claude jest ograniczony do modelu Sonnet. W cenie około 100 zł miesięcznie możecie skorzystać ze wszystkich dostępnych modeli: w tym najpotężniejszego z nich, czyli Opus 3. 

O polskiej modzie przeczytasz na lamode.info

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

biznes

moda

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES