REKLAMA
Coraz chętniej adaptujemy zmiany wprowadzanych przez nowe technologie. Czy ChatGPT pomoże nam przy tworzenia opisów do e-commerce?

Czy ChatGPT zrewolucjonizuje rynek tworzenia opisów do e-commerce?

REKLAMA
REKLAMA

Coraz szybciej adaptujemy się do zmian wprowadzanych przez nowe technologie. Przestaliśmy się ich bać. Zauważamy, że usprawniają one naszą pracę. W niektórych przypadkach mogą wprowadzać zmiany wręcz rewolucyjne. Czy tak będzie również z procesem tworzenia opisów do produktów e-commerce’owych?

ChatGPT, a tworzenie opisów do e-commerce

Każdy przedsiębiorca rozwijający sklep internetowy zdaje sobie sprawę z tego, jak wiele czasu zajmuje katalogowanie. Dodawanie odpowiednich zdjęć do produktów. Tworzenie opisów. Czy najnowsza technologia może nas w tym wyręczyć? Przyszłość już dzisiaj rysuje się w barwach automatyzacji. Pytanie, które sobie stawiamy dotyczy zasięgu tych działań.

ChatGPT trafił na rynek 30 listopada zeszłego roku i od razu stał się produktem rewolucyjnym. Ta wirtualna inteligencja potrafi udzielać sensownych odpowiedzi na różnorodne pytania. Na podstawie zebranych danych skutecznie rozwiązuje proste zadania. Do tej pory jej zdolności były wykorzystywane głównie do podsumowywania treści, budowania systemów obsługi klienta, czy tworzenia artykułów. Ponadto łączono ją z usługami AI, co automatyzowało pracę na różnych stanowiskach. Czy może ona posłużyć do generowania opisów produktów w e-commerce?

Narzędzia AI już są wykorzystywane w sprzedaży internetowej. Pomagają w prognozowaniu sprzedaży, dopasowują produkty do poszczególnych klientów, automatyzują logistykę. Czy jednak jest mogą generować opisy do produktów? W pewnym stopniu tak. ChatGPT umożliwia ich szybsze tworzenie. Sztuczna inteligencja jest w stanie napisać nam odpowiednią treść, jednak potrzebuje do tego danych. Musimy jej dostarczyć najważniejsze informacje o produkcie i kategorii. Sztuczna inteligencja może również udoskonalać, rozwijać, uzupełniać wcześniej przez nas stworzone. Z pewnością jest to przyszłość. Bardzo ważna jest nauka posługiwania się narzędziami AI oraz śledzenie pojawiających się nowości.

Pexels

Przeczytaj również: Prezes UOKiK uderza w Zalando. Platforma straci do 10 proc. obrotu?

ChatGPT Enterprise – moduł dla gigantów

W ostatnich dniach koncert OpernAI ogłosił uruchomienie ChatGPT Enterprise. Modułu sztucznej inteligencji przeznaczonego do usprawniania pracy dużych przedsiębiorstw. Zgodnie z opublikowanymi informacjami jest on bezpieczniejszy od podstawowej wersji. Oferuje ściślejszą ochronę prywatności oraz szybszy dostęp do technologii Open AI. Ponadto, w przeciwieństwie do standardowego modułu, pozwala użytkownikom na wprowadzanie danych, dzięki którym dostosowuje się do profilu działalności obsługiwanego przedsiębiorstwa.

Jednym z pierwszych klientów nowej technologii został koncern Estée Lauder Companies – twórca i sprzedawca perfum, kosmetyków do makijażu, a także produktów do pielęgnacji skóry oraz włosów. Poza gigantem z branży beauty swoje zainteresowanie ChatGPT Enterprise wyrazili Block i Carlyle.

Przeczytaj również: Kariera stylisty modowego. „Z częścią osób, z którą współpracuje zacząłem się przyjaźnić. W tym zawodzie trzeba lubić ludzi”

Zdjęcie główne: Unsplash

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES