Jak Burberry staje się marką eco-friendly?

136
źródło: Iker Aldama / Indigital.tv

Burberry podąża za ekologicznym trendem i planuje ograniczyć użycie plastiku w firmie. Plan do 2025 roku jest jasny: zlikwidować wszystkie plastikowe opakowania. Raport New Plastics Economy Global Commitment wskazuje na to, że coraz częściej ​​firmy i rząd współpracują ze sobą, aby powstrzymać zanieczyszczenie spowodowane odpadami sztucznymi.

Mamy zamiar osiągnąć to, poprzez zwiększenie popytu na ekologiczne materiały. Ochrona środowiska, dobre samopoczucie i zrównoważony rozwój w przemyśle to elementy, które są dla nas ważne. – powiedział Pam Batty, wiceprezes corporate responsibility w Burberry. W 2004 r. Burberry umieściło zrównoważony rozwój jako główną misję firmy, a w 2017 r. uruchomiło najnowszą strategię ekologiczną określającą cele przyjazne dla środowiska. Ich celem jest również osiągnięcie neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla.

źródło: Alessandro Lucioni / Gorunway.com

Pod koniec roku Burberry planuje zamienić wszystkie obecne wieszaki  i torby foliowe na eco-friendly zamienniki. Pokrowce na torby będą wykonane w 30% z bio-tworzyw sztucznych i będą biodegradowalne do końca 2019 roku.

Ze względu na rosnącą świadomość konsumentów, marki muszą decydować się na ekologiczne kroki. Miejmy nadzieję, że inne firmy pójdą śladami Burberry i będą wspólnie walczyć o dobrostan naszej planety.

> > > Przeczytaj również: Kim jest nowe pokolenie projektantów?