Najnowsza kolekcja Undress Code na sezon jesień-zima 2022 to kwintesencja subtelności i dziewczęcego luzu. Kampania pod hasłem Behind the scenes to nostalgiczna historia o drobnych przyjemnościach dnia codziennego, zanurzonych w sennej zmysłowości nadchodzącej zimy.
W nowej kampanii jesień-zima 2022/2023 Undress Code zostajemy w Warszawie, na której ulicach można spotkać jej bohaterkę. Dziewczynę Undress Code obserwujemy podczas jej całego dnia, od momentu kiedy wstanie, do momentu kiedy wieczorem spędza czas ze znajomymi w ulubionym barze. Jest uśmiechnięta, trochę szalona, łapie życie garściami tak szybko, jak za słuchawkę telefonu rano, gdy zdaje sobie sprawę, że jest spóźniona. Zamyślona i rozmarzona, w pośpiechu szykuje się do wyjścia słuchając muzyki i tańcząc, a przy tym rozlewając trochę wina. Żyje po swojemu, nie przejmuje się, że ktoś na nią patrzy, biegnie z zawadiackim uśmiechem przez miasto, poprawiając makijaż w szybie samochodu. Wyróżnia się energią i osobowością, a rzeczy, które nosi delikatnie podkreślają jej charakter.
W kolekcji króluje jedwab, czy to w wersji domowej w nowych piżamach z powitalnym haftem “Bonjour”, w postaci kultowych body. Powraca również haft “Ciao amore”, który tym razem figlarnie rysuje się na bieliźnie w delikatnym, różowym kolorze, który dobrze komponuje się z każdą karnacją. Flagowy już dla marki aksamit został odświeżony w postaci zmysłowych sukienek idealnych na zimowe, wieczorne wyjścia, ale także nowości Ready-To-Wear w postaci spodni, koszul oraz w połączeniu z jedwabną organzą, które dobrze sprawdzą się pod klasyczną marynarką podczas najzwyklejszego dnia. Biustonosze z fiszbiną o gorsetowym kroju, braletki wykonane z haftu inspirowanego naturą oraz z wiskozy ze zmysłowymi, geometrycznymi wycięciami, majtki z wysokim stanem i stringi – wszyscy znajdą coś dla siebie, a każdy element nada się idealnie pod cięższe już płaszcze i kurtki. Nowości w postaci zmysłowej bielizny i kolekcji Ready-To-Wear dopasują się do każdej sylwetki podkreślając jej najlepsze atuty.
Najnowsza kampania to nostalgiczna historia o drobnych przyjemnościach dnia codziennego, zanurzonych w sennej zmysłowości nadchodzącej zimy. Sukienki z wycięciami, zmysłowa bielizna, która idealnie nada się jako element stylizacji z narzuconą marynarką na ramiona podczas biegania między barami w zimowej scenerii, przywodzi na myśl imprezowe stylizacje Kate Moss podczas naszych ulubionych lat 90. Kontynuując wizję marki angażowania w projekty inspirujących kobiet, tym razem zaproszono do współpracy Jess, która zrezygnowała z życia modelki, żeby rozpocząć działalność cukierniczą i osiedlić się pod Londynem. Spełnia swoje marzenia i jest w ciągłym ruchu, jak dziewczyna Undress Code.