Artysta, twórca i projektant A$AP Rocky oficjalnie ogłosił długoterminowe partnerstwo ze sportową marką Puma. Zakorzeniony w branży sportów motorowych muzyk będzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego tej kategorii. Koncentrując się na połączeniu sportu i odzieży ulicznej.
Na początku tego roku Puma ogłosiła długoterminowe partnerstwo z F1. Tym samym stając się wyłącznym licencjobiorcą i sprzedawcą na torze podczas wszystkich wyścigów z serii. W związku z tą współpracą niemiecka marka ogłosiła powołanie Rocky’iego na stanowisko dyrektora kreatywnego. Jego wiedza o modzie, stylu i kulturze ma wniesie nową perspektywę do rosnącej widowni F1.
Przeczytaj również: Ikoniczny dom mody otwiera się na nowe inwestycje
A$AP Rocky – nowy dyrektor kreatywny
Pierwsza kampania, nad którą amerykański raper pracował za kulisami zarówno jako dyrektor kreatywny, jak i producent, bada kulturę samochodową w Ameryce i jej wpływ na odzież uliczną i modę. Jeszcze w tym roku Rocky wypuści wyjątkowo limitowaną kolekcję Puma x F1. Ta kolekcja odzieży i akcesoriów będzie stanowić zapowiedź serii kolekcji kapsułowych w 2024 roku, związanych z najważniejszymi wyścigami F1.
– Praca z markami tak kultowymi jak Puma i tak innowacyjnymi jak F1 była naprawdę inspirująca. Kiedy świat zobaczy co robimy, wierzę, że nastąpi zmiana w podejściu marek do podejmowania ryzyka i współpracy z różnymi twórcami – powiedział ASAP Rocky. W 2024 roku skupi on swoją kreatywną uwagę na kilku wyścigach Grand Prix. Począwszy od Miami. Jego kolekcje zostały opracowane i zaprojektowane we współpracy z zespołami marki Puma i F1. Sam Rocky będzie kuratorem aktywacji na każdym z wyścigów i dyrektorem kreatywnym wszystkich działań marketingowych związanych z kolekcjami.
Przeczytaj również: Te marki kosmetyczne biją rekordy popularności na TikToku [ranking]
A$AP Rocky – przyszłość w modzie
Do 2025 roku Rocky planuje pełniej zanurzyć się w całościowych projektach dla wszystkich produktów marki Puma x F1. Od odzieży wyścigowej po odzież dla fanów i modę. Będzie nadal uczestniczył w działaniach marketingowych, nieustannie starając się wprowadzać zmiany w kategorii poprzez innowacyjne rozwiązania i niecodzienne koncepcje marketingowe.
Rocky, Puma i F1 wspólnie chcą poszerzyć grono odbiorców i wykorzystać połączenie między odzieżą uliczną, modą i samym sportem. – Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani tą współpracą. Rocky jest niesamowicie utalentowany, głęboko przemyślany i zainwestował w naszą markę. Zaprezentuje swoją wizję za pomocą kapsuł wyścigowych F1 na całym świecie, które przyciągną nowych odbiorców i niewątpliwie zrobią sporo szumu na torze – powiedziała Maria Valdes, Chief Product Officer Puma.
Przeczytaj również: Polska piosenkarka we współpracy z Loewe
Zdjęcie główne: mat. prasowy