noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
Najciekawsze współprace Supreme

Współprace Supreme, które zapamiętamy na długo. Kolejna na już na horyzoncie

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Przesuwanie granic projektowania odzieży ulicznej i wspieranie innowacji uplasowało Supreme wśród jednej z najbardziej cenionych marek streetwearu. Błyskawiczny rozwój brandu można częściowo przypisać licznym współpracom z renomowanymi markami, artystami i projektantami. Te partnerstwa nie tylko podniosły status Supreme w branży modowej, ale także zaowocowały powstaniem niektórych z najbardziej poszukiwanych i kultowych produktów w historii mody ulicznej. Wspominamy jedne z najsłynniejszych współprac streetwearowej marki, z zaciekawieniem wyglądając kolejnej gorącej kooperacji. 

Przeczytaj również: Hermès informuje o rekordowej sprzedaży. W podziękowaniu wypłaci pracownikom po 4 tys. EUR premii

Supreme x Louis Vuitton

Współpraca Louis Vuitton i Supreme, która pojawiła się na wybiegu Tygodnia mody w Paryżu AW2017, raz na zawsze połączyła światy couture i streetwear. Jednym z najważniejszych aspektów współpracy Louis Vuitton x Supreme było złamanie zasad branży modowej. Tradycyjnie marki luksusowe stroniły od współpracy z markami streetwearowymi, gdyż postrzegano je jako zagrożenie dla ich ekskluzywności. Jednak współpraca Louis Vuitton i Supreme udowodniła, że współpraca pomiędzy pozornie przeciwstawnymi markami może być udana i opłacalna.

Kolekcja zawierała kultowy nadruk z monogramem Louis Vuitton w połączeniu z logo Supreme, tworząc niepowtarzalną estetykę, która przypadła do gustu zarówno entuzjastom luksusu, jak i streetwearu. W kolekcji znalazło się wszystko, od kurtek skórzanych, kurtek dżinsowych i bluz z kapturem po torby, trampki i paski. Projekty stanowiły idealne połączenie klasycznej elegancji Louis Vuitton i ostrego, ulicznego stylu Supreme.

Kooperacja otworzyła także drzwi innym luksusowym markom do nawiązania współpracy z markami ulicznymi, co zapoczątkowało nową erę współprac modowych. Od tego czasu takie marki jak Gucci, Burberry i Prada współpracują z markami streetwearowymi, a w branży modowej obserwujemy coraz więcej takich połączeń sił.

Supreme x Rimowa

W 2018 roku Supreme i Rimowa nawiązały współpracę, która zaowocowała kolekcją ekskluzywnych walizek. Była to pierwsza wspólna kolekcja tych dwóch kultowych marek i okazała się ogromnym sukcesem, wyprzedając się w mgnieniu oka.

W kolekcji zaprezentowano dwa rozmiary walizki Rimowa Topas, bagaż podręczny 45L i większy 82L, dostępne w dwóch kolorach: czerwonym i czarnym. Walizki zachowały charakterystyczną aluminiową obudowę i system rolek wielokierunkowych klasycznego projektu Rimowa, ale zdobiło je kultowe logo Supreme w pudełku. Współpraca była bardzo oczekiwana i spotkała się z dużym entuzjazmem zarówno miłośników mody ulicznej, jak i entuzjastów podróży, wprowadzając nowe pokolenie w przyjemności płynące z luksusowego bagażu. 

Supreme x Comme des Garçons

Duża część wczesnych sukcesów i rozwoju Supreme można przypisać Japonii. James Jebbia, twórca marki, ujawnił kiedyś, że otwarcie kilku japońskich sklepów w krótkim czasie było głównym katalizatorem dla Supreme do rozpoczęcia produkcji większych kolekcji sezonowych. Nie było więc niespodzianką, gdy w 2012 roku Comme des Garçons z Supreme i Rei Kawakubo po raz pierwszy połączyli siły.

Już wtedy Supreme zdawało się identyfikować ten trend na połączenie mody i ulicy, na długo przed tym, zanim współpraca Supreme z Louisem Vuittonem wstrząsnęła światem. Marki połączyły swoje charakterystyczne estetyki, tworząc płynną współpracę, która pzyciąga oddanych fanów obu brandów. Począwszy od wiosny 2012 roku partnerstwo stało się niemal coroczną tradycją, na którą fani Supreme czekają z gorączkowym podekscytowaniem.

Supreme x Stone Island

Współpraca Supreme z włoską marką luksusowej odzieży sportowej Stone Island zaowocowała jedną z najbardziej innowacyjnych i wysokiej jakości odzieży w streetwearze. Od kurtek odblaskowych i odzieży wierzchniej reagującej na ciepło po starannie wykonane bluzy – kolekcje te ukazują wyjątkowy kunszt i dbałość o szczegóły, z których znane są obie marki.

Partnerstwa te nie tylko pokazały możliwości techniczne zarówno Supreme, jak i Stone Island, ale także zaoferowały konsumentom wyjątkowe połączenie stylu, funkcjonalności i ekskluzywności. Każda współpraca spotkała się z dużym zainteresowaniem i uznaniem krytyków, a fani chwalili innowacyjne projekty i wyjątkową jakość produktów. Stała współpraca Supreme ze Stone Island podkreśla zaangażowanie marki w tworzenie przełomowej i innowacyjnej odzieży, która przesuwa granice tego, czym może być streetwear.

Supreme x MM6 Maison Margiela

Wygląda na to, że kolejna gorąca współpraca Supreme przed nami. W sieci pojawiły się informacje o prawdopodobnej współpracy z MM6 należącego do domu mody Margiela. Na dowód nadchodzącej kooperacji, opublikowano nawet graficzny zwiastun. Jeśli informacje okażą się prawdą, efekty wspólnych działań będziemy mogli zobaczyć już tej wiosny. 

Przeczytaj również: Vinted wprowadza nową usługę. Zapłacisz za nią 45 złotych

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:1(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:1(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Newsletter

FASHION BIZNES