noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Igor Klaja 4F OTCF Moliera2

Czy Igor Klaja podbije rynek odzieży luksusowej? Twórca 4F nawiązuje współpracę z Moliera2

REKLAMA
noSlotData

Igor Klaja – właściciel firmy odzieżowej OTCF, do której należy marka 4F, wspólnie z siecią sklepów sprzedających marki premium – Moliera2, planują zdobyć pozycję lidera w segmencie sprzedaży stacjonarnej i on-line marek luksusowych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. To pierwsza taka współpraca Igora Klai z firmą spoza portfolio OTCF. 

Właściciel OTCF nawiązuje współpracę z Moliera2

– Jestem przekonany, że razem z brandem Moliera2 możemy stać się liderem na rynku sprzedaży dóbr premium dla wymagających i podążających z duchem czasu klientów. Nasza współpraca oparta na wiedzy i doświadczeniach dotyczących projektowania, tworzenia oraz sprzedaży odzieży i akcesoriów sprzyja realizacji wyznaczonego celu

– mówi Igor Klaja, prezes zarządu OTCF.

OTCF to przedsiębiorstwo z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży odzieży sportowej. Do firmy należy marka 4F, która jest obecna w 42 krajach świata. Jej ambasadorami są m.in. piłkarz Robert Lewandowski,  sportsmenka i trenerka Anna Lewandowska czy tenisista Łukasz Kubot. Od 2008 roku 4F współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim. W portfolio OTCF, poza 4F znajdują się także 4F Junior, 4F Fuel,  Outhorn oraz sieć online’owych sklepów multibrandowych Sport Style Story. Firma jest również wyłącznym dystrybutorem Under Armour w Polsce. 

Współpraca Igora Klai z Moliera2 – firmą spoza portfolio OTCF jest pierwszą, na którą zdecydował się przedsiębiorca. 

Przeczytaj również: 4F uruchamia w sklepach strefy Wear_fair. W planach ubraniomaty i wypożyczalnia odzieży sportowej

Moliera2 planuje wzmocnienie pozycji na rynku e-commerce

Aktualnie jesteśmy wiodącym graczem na polskim rynku e-commerce, a dzięki współpracy z Igorem Klają i jego zespołem możemy jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję. Wspólnie chcemy osiągnąć status niekwestionowanego lidera nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Środkowo-Wschodniej, jeśli chodzi o sprzedaż  stacjonarną i internetową luksusowych marek i produktów. Bardzo się cieszę z nawiązanej przez nas współpracy

– mówi Marcin Michnicki, prezes zarządu Moliera2 S.A.

Moliera2 jest wiodącą marką na rynku dóbr luksusowych on-line w Polsce. Poza sklepem internetowym – pod brandem działa też kilka butików znajdujących się m.in. w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Zakopanem. Spółka oferuje klientom szeroką ofertę – mogą oni wybierać z ponad 300 marek luksusowych i premium. Podobnie, jak OTCF – firma współpracuje ze znanymi osobistościami ze świata mediów – m.in. z Anną Lewandowską. 

Przedsiębiorca Igor Klaja i Moliera2  są obecnie w trakcie negocjacji, które pozwolą ustalić szczegółowe zasady i warunki współpracy.

Przeczytaj również: Moliera2.com nawiązuje współpracę z Klarną. Luksusowe marki z oferty sklepu internetowego dostępne w opcji “Zapłać za 30 dni” 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES