noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Simple CP CCC

Reaktywowana marka Simple zaprosiła do współpracy popularną influencerkę?

REKLAMA
noSlotData

Polska marka Simple debiutuje właśnie pod skrzydłami Grupy CCC. Czy kultowy brand skradnie serca modowych influencerek?

Grupa CCC od dawna może poszczycić się kampaniami z topową obsadą – twarzami najnowszej kolekcji Sprandi zostali aktorzy uwielbianych seriali – „Stranger Things” oraz „Twin Peaks”. Z kolei pierwszą linię Rage Age pod skrzydłami CCC – promują światowej klasy modele – Irina Shayk i Jon Kortajarena. 

Do licznych modowych projektów, Grupa CCC regularnie angażuje również popularne modowe influencerki z całego świata. Wiele wskazuje na to, że do promocji reaktywowanej marki Simple, zaproszono holenderską it girl – Lindę Tol. 

Linda Tol jest jedną z największych współczesnych ikon stylu. Influencerka, do mody podchodzi bardzo praktycznie, po mistrzowsku łączy naturalne kolory z nowymi trendamii wyrafinowanym minimalizmem. Dzięki temu jej wyrazisty styl i ciekawa osobowość przykuwają uwagę mediów oraz dużych marek. Tol często pojawia się na eventach modowych m.in. podczas Paris Fashion Weeku była na pokazie Chanel. Influencerka na swoim koncie ma współpracę z holenderską wersją internetowego portalu Glamour. Tol była też redaktorem współpracującym “Glamour Italia” oraz podpisała kontrakt z marką L’oreal Paris. Wszystko wskazuje na to, że zaproszenie do współpracy otrzymała także z Polski. 

Holenderka przyjechała do Warszawy najprawdopodobniej na zaproszenie marki Simple, która zapowiedziała swoją reaktywację. Wychodząc z hotelu, ubrana w beżowy trencz i wygodne białe sneakersy, Linda Tol trzymała w ręce torbę wspomnianej już marki.

>>> Przeczytaj również: Kultowa marka Simple powraca

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES