Polska marka Simple debiutuje właśnie pod skrzydłami Grupy CCC. Czy kultowy brand skradnie serca modowych influencerek?
Grupa CCC od dawna może poszczycić się kampaniami z topową obsadą – twarzami najnowszej kolekcji Sprandi zostali aktorzy uwielbianych seriali – „Stranger Things” oraz „Twin Peaks”. Z kolei pierwszą linię Rage Age pod skrzydłami CCC – promują światowej klasy modele – Irina Shayk i Jon Kortajarena.
Do licznych modowych projektów, Grupa CCC regularnie angażuje również popularne modowe influencerki z całego świata. Wiele wskazuje na to, że do promocji reaktywowanej marki Simple, zaproszono holenderską it girl – Lindę Tol.
Linda Tol jest jedną z największych współczesnych ikon stylu. Influencerka, do mody podchodzi bardzo praktycznie, po mistrzowsku łączy naturalne kolory z nowymi trendamii wyrafinowanym minimalizmem. Dzięki temu jej wyrazisty styl i ciekawa osobowość przykuwają uwagę mediów oraz dużych marek. Tol często pojawia się na eventach modowych m.in. podczas Paris Fashion Weeku była na pokazie Chanel. Influencerka na swoim koncie ma współpracę z holenderską wersją internetowego portalu Glamour. Tol była też redaktorem współpracującym “Glamour Italia” oraz podpisała kontrakt z marką L’oreal Paris. Wszystko wskazuje na to, że zaproszenie do współpracy otrzymała także z Polski.
Holenderka przyjechała do Warszawy najprawdopodobniej na zaproszenie marki Simple, która zapowiedziała swoją reaktywację. Wychodząc z hotelu, ubrana w beżowy trencz i wygodne białe sneakersy, Linda Tol trzymała w ręce torbę wspomnianej już marki.
>>> Przeczytaj również: Kultowa marka Simple powraca