Projektantka Kasia Wójcik zaprezentowała nową kolekcję biżuterii “Imagine”. Tłem do powstania jej była kultowa piosenka Johna Lennona o tym samym tytule.
Piosenka “Imagine” powstała tak dawno, a jest nadal tak bardzo aktualna. Wszyscy się zgodzimy, że teraz to czego najbardziej potrzebujemy to – wolność, bliskość i pozytywna energia. Dlatego zależało mi aby z tej kolekcji emanowała delikatność, autentyczność i miłość – podkreśla projektantka Kasia Wójcik.
KOLEKCJA BIŻUTERII IMAGINE to pierwsza kolekcja Kasi Wójcik wyłącznie z 14-karatowego złota. Nowością są też białe perły hodowlane. Jest ona bardzo subtelna i pełna światła. Podkreśla naturalność wynikającą z wewnętrznej harmonii kobiety, która ją nosi. Jest jak delikatny dotyk promieni słońca. Jak lekkość świtu, a krągłość pereł dodaje jej zmysłowości. To biżuteria pasująca zarówno do miękkich kaszmirowych swetrów czy jedwabnych koszul jak i nowoczesnych garniturów oraz zwiewnych, delikatnych sukienek.
Kolekcja składa się z 13 elementów gdzie pierwszeństwo mają tak kochane przez projektantkę kolczyki – jest ich aż 7 par. Do nich Kasia zaprojektowała 4 przepiękne pierścionki i dwa bardzo delikatne naszyjniki na łańcuszku. Dwie pary kolczyków są szczególne. Ich subtelna asymetria podkreśla kunszt ręcznego wykonania. Biżuterię z tej kolekcji można dowolnie łączyć gdyż jest ona bardzo spójna, a poszczególne jej elementy dopełniają się.
Do sesji wizerunkowej marki projektantka wybrała modelkę, która swoją delikatną i naturalną urodą przypomina na zdjęciach bohaterkę serialu „Gambit Królowej” czy księżną Dianę. Delikatny klimat zdjęć, gra światłocieni i niezwykła harmonia to zasługa fotografki Justyny Dudek, która idealnie poczuła DNA kolekcji i podkreśliła jej wyjątkowość. Zdjęcia w niesamowity sposób pokazują harmonię i wewnętrzny spokój.
Każda kolekcja Kasi Wójcik powstaje ręcznie w warszawskiej pracowni zgodnie z etyką, w sposób ekologiczny i zrównoważony.
Premiera kolekcji 9 grudnia 2020 na stronie projektantki www.kasiawojcik.com
Przy okazji nowej kolekcji biżuterii, warto także zauważyć, że marka Kasi Wójcik przeszła ostatnio rebranding – ma nowe logo i stronę www. Projektantka postawiła tak jak w przypadku swojej biżuterii na minimalizm i nowoczesność. Strona jest przejrzysta, intuicyjna i dostosowana do wymagających Klientów marki.