noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

PODSUMOWANIE TYGODNIA: Nike wspiera ruch body positive, marki Jemerced w gronie klientów agencji Aliganza, Zuza Krajewska triumfuje

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Kolejny tydzień czerwca za nami. Jakie zmiany i nowości przyniosły ostatnie dni na rynku mody? Najważniejsze wydarzenia z branży zebraliśmy w naszym cotygodniowym podsumowaniu. Zapraszamy do lektury!

Moda

Londyński salon Nike przykuł ostatnio uwagę odwiedzających swoją niecodzienną ekspozycją. W sklepie NikeTown pojawiły się manekiny w nieco większych rozmiarach. Czy swoim ruchem firma wywoła rewolucję na rynku? Więcej szczegółów odnajdziecie TUTAJ

Wpadki, wiadomo, zdarzają się każdemu. Jednak jeśli chodzi o największe modowe brandy, nad kolekcjami których czuwa potężny sztab specjalistów, możliwość pomyłki, wydawałoby się, graniczy z niemożliwym. Jak się okazuje, nie zawsze … Czy graficy Balmain popełnili błąd, czy ta gafa pojawiła się celowo? Zastanawiamy się TUTAJ

Zuza Krajewska wielką zwyciężczynią tegorocznych nagród Klubu Twórców Reklamy! Fotografka triumfowała w 3 kategoriach. Wśród nagrodzonych znalazł się także znany ze współpracy z Reserved Bart Pogoda. Szczegóły TUTAJ

natemat.pl

Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy: w Polsce kochamy podróbki. Przywozimy je z wakacji w Turcji czy Egipcie, zamawiamy na chińskich stronach lub po prostu nabieramy się na śmiesznie niską cenę na podejrzanych stronach „wyprzedażowych”. Logomania i popularność drogich marek streetwearowych, takich jak Supreme, czy OffWhite dodatkowo pogarszają sprawę. Fałszywe produkty ze znanym logo nie brakuje też na forach resellingowych (reselling – sprzedaż „z drugiej ręki” prowadzona przez osoby prywatne w internecie), więc nawet, gdy zależy nam na kupnie oryginału możemy paść ofiarą perfidnego oszustwa. Więcej szczegółów odnajdziecie TUTAJ

Biznes

E-commerce nigdy nie odgrywał tak ważnej roli w branży mody, jak teraz. Marki bez sprzedaży internetowej prawie nie istnieją, a takie, które sprzedają ubrania tylko wirtualnie, osiągają niebywałe sukcesy. Nie trzeba więc tłumaczyć, że bycie w sieci jest konieczne, aby być zauważonym na rynku. A co dokładnie nas przyciąga? Specjaliści coraz częściej stawiają na zdjęcia, które odgrywają kluczową rolę w decyzjach zakupowych klienta. Jak powinno wyglądać idealnie wykonane zdjęcie, które sprzeda każdy produkt? Dowiecie się TUTAJ

zara.com

Brandy takie jak Veclaim i Moiess Swim zostały nowymi klientami agencji Aliganza. Więcej szczegółów przeczytacie TUTAJ

CSR

To wyjątkowo przykre, ale prawdziwe: świat tonie w plastiku. Jednym z największych skupisk niebiodegradowalnych odpadów są wody oceaniczne, a codziennie trafiają do nich kolejne tony śmieci. Wiele firm i instytucji proeko podjęło już walkę z plastikiem zabijającym morskie stworzenia. Teraz do ich grona dołączył Adidas. Marka wyprodukuje 11 milionów par butów z plastiku znalezionego na plażach. Więcej dowiecie się TUTAJ

Chanel też stara się być eko! Właśnie zainwestowało w proekologiczny start-up, którego twórcy opracowują sposób na zastąpienie chemikaliów używanych do produkcji ubrań… naturalnym jedwabiem. Dla francuskiej marki jest to krok w stronę zrównoważonej mody, dla Evolved By Nature szansa na rozwój, a dla ekologów – temat do dyskusji. Więcej na ten temat przeczytacie TUTAJ

instagram.com/chanelofficial

Beauty

W tamtym roku daszki opanowały wybiegi, teraz pora, by zawładnęły światem beauty. Hitem sieci okazał się gadżet, który chroni twarz przed wodą z prysznica. Zobaczcie go TUTAJ

Prawo w modzie

W ostatnim czasie prawo do prywatności traci na popularności. Nieustanne funkcjonowanie w social mediach znacznej części społeczeństwa powoduje, że użytkownicy Facebooka, czy Instagrama dzielą się w „socjalach” niemal każdą informacją. Bardzo często kosztem prawa do prywatności właśnie. Granice prawa do prywatności przesunięte zostały tak daleko, że zagrożona staje się również korespondencja, która jak wiadomo chroniona jest tajemnicą. Tego, czym jest tajemnica korespondencji i co wiąże się z jej złamaniem, dowiesz się TUTAJ

Kariera

Na początek warto ustalić, że nie ma jednego wspólnego wzorca, który obrazowałby współczesną Polkę. Kobiety w naszym kraju mają skrajnie różne aspiracje, potrzeby, marzenia, wizje kobiecości . Różnią nas postawy wobec świata czy rozwoju kariery, stosunek do relacji, pragnienia i lęki. O tym jaka jest współczesna Polska przeczytacie TUTAJ

Źródło: www.harpersbazaar.com

Prasówka

Codziennie zapraszamy Was także do naszej Prasówki. Dzięki niej możecie na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia w branży. Oto najciekawsze tytuły minionego tygodnia:

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES