REKLAMA

PODSUMOWANIE TYGODNIA: Pharrell Williams tworzy dla Chanel, Levi’s wchodzi na giełdę, wiodące trendy na wiosnę 2019

REKLAMA

Jakie zmiany i nowości przyniosły światu mody ostatnie dni? Jakie trendy zagoszczą w naszych szafach w wiosennych miesiącach oraz który kolor ma szansę niedługo powrócić do łask? Wszystkiego dowiecie się z podsumowania mijającego tygodnia. Zapraszamy do lektury. 

Moda

Streetwearowo-hiphopowa osobistość i ikona francuskiej elegancji tworzą wspólną kolekcję. Brzmi absurdalnie? A może intrygująco? Amerykański muzyk Pharrell Williams właśnie pochwalił się pierwszymi efektami kolaboracji z domem mody Chanel. Więcej szczegółów tego innowacyjnego projektu poznacie TUTAJ

26 marca 2019 r. w minimalistycznej przestrzeni domu aukcyjnego DESA Unicum w Warszawie odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji Łukasza Jemioła, przenosząca gości do eterycznego świata. Zaprezentowano 40 sylwetek na sezon wiosna/lato 2019, inspirowanych romantycznym stylem retro. Więcej na temat propozycji łączących melancholię dawnych czasów i nowoczesny minimalizm, dowiecie się TUTAJ

Fot. Filip Okopny

OCHNIK świętuje w tym roku jubileusz 30-lecia obecności na modowym rynku. Z tej okazji marka ponownie nawiązała współpracę duetem polskich projektantów Marcinem Paprockim i Mariuszem Brzozowskim. Jej efektem będzie specjalna, limitowana kolekcja odzieży i galanterii Paprocki&Brzozowski x OCHNIK, która trafi do sprzedaży jesienią. Zapowiedź kolekcji znajdziecie TUTAJ

Lidia Kalita pochwaliła się swoją nową linią ubrań. Jak czytamy na fan page’u marki, „Miss LK” to pierwsza streetwearowa kolekcja polskiej projektantki. Czego możemy spodziewać się po najnowszych projektach, sprawdźcie TUTAJ

lidiakalita.pl

Wojas jako pierwsza firma z obuwiem i galanterią w Polsce dołączyła do programu Sklepy Wolne Od Futer, zobowiązując się tym samym do niewykorzystywania w swoich kolekcjach elementów futrzanych pochodzących od zwierząt. Co skłoniło firmę do podjęcia takiej decyzji? Ujawniamy TUTAJ

Największym hitem paryskiego fashion weeku okazał się pokaz Tommy’ego Hilfigera. I nie była to zasługa tylko prezentowanej kolekcji. Pokaz miał bezpośredni wpływ na to, że paryski fashion week był drugim najbardziej zróżnicowanym rasowo tygodniem mody w sezonie. Co oznacza to dla przyszłości mody? Zastanawiamy się TUTAJ

W dniach 6-7 kwietnia w Centrum Praskim Koneser w Warszawie odbędzie się czwarta, wiosenna edycja UNIQUE BAZAAR x KONESER. Wydarzenie jest konceptem typu premium private sale stworzonym z myślą o najbardziej wymagających klientach. Szczegóły wydarzenia poznacie TUTAJ

źródło: mat. prasowe

Trendy

Czy kolarki na dobre zadomowią się w naszych szafach? Co będzie bardziej trendy – czarno-biała zebra czy lamparcie cętki? Sześć wiodących trendów, które opanują światowe ulice w nadchodzących miesiącach, ujawniamy TUTAJ

Modest fashion, czyli skromna moda podbija rynek i nie chodzi tu tylko o względy religijne. Według Google Analytics hasło modest fashion jest już wyszukiwane 8 tysięcy razy każdego miesiąca w USA. Skąd nadejście tego trendu? Czy kobiety postanowiły zerwać ze stereotypami i wybrały ubrania, które dodają im siły? A może znaczenie ma także słynny ruch Me Too? Analizujemy TUTAJ

Źródło: www.gulfbusiness.com

WGSN nie ma złudzeń co do koloru, który będzie królem designu wiosną 2021 roku. „Good Gray” będzie nie tylko kontrastował z intensywnymi kolorami, ale także funkcjonował samodzielnie. Szary wraca do trendów jako barwa chłodna, ale uspokajająca, kojarząca się z naturą i błogim relaksem. Więcej na jego temat dowiecie się TUTAJ

Metod na zwiększenie produktywności powstało już sporo, jednak większość z nich wiele osób przyprawia o zawrót głowy. Skomplikowane zasady i niełatwe założenia mogą odstraszać i ostatecznie zostajemy przy starych nawykach, nie wprowadzając żadnych dobrych zmian w nasze codzienne planowanie. Zen To Done, czyli najprostszy sposób zarządzania sobą w czasie, poznacie TUTAJ

Biznes

Levi’s to firma ze 165-letnią tradycją. Teraz po raz drugi wchodzi na giełdę i odnosi sukces. Pora na szukanie inwestorów jest idealna: denim przeżywa renesans. Więcej szczegółów na temat planów jednej z najpopularniejszych marek denimowych poznacie TUTAJ

kampania Levi’s / źródło: levi.com

Beauty

Jednym z najbardziej popularnych sposobów na osiągnięcie jeszcze większych zysków jest łączenie się dwóch przedsiębiorstw w jedno. To ekonomiczne rozwiązanie znane od lat, jest stosowane w wielu gałęziach biznesu. Nad kluczem do sukcesu modelu biznesowego jednego z największych i najprężniej działających koncernów beauty, L’Oréal SA, zastanawiamy się TUTAJ

Kultura

Jeden z najbardziej tajemniczych artystów świata znów daje o sobie znać. Banksy, czyli artysta-zagadka, baczny obserwator, a zarazem śmiały komentator światowych wydarzeń, ogłosił przed kilkoma dniami, że jego tyleż słynne co kontrowersyjne dzieło „Devolved Parliament” po raz kolejny zostaje wystawione na widok publiczny. Czyżby chciał wyrazić w ten sposób swoją opinię na temat Brexitu? Dowiecie się tego TUTAJ.

Prasówka

Codziennie zapraszamy Was także do naszej Prasówki. Dzięki niej możecie na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia w branży. Oto najciekawsze tytuły minionego tygodnia:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES