REKLAMA

5 minut z… Martą Lech-Maciejewską. “Chciałam pokazać, że moda może znaczyć coś więcej”

REKLAMA

Marta Lech-Maciejewska jest założycielką marki, która wkroczyła na rynek mody w 2019 roku i szybko przypadła kobietom do gustu. Dlaczego? Otóż Spadiora od początku wyróżnia się jedwabnymi apaszkami i wyrazistymi wzorami w mocnych kolorach. Printy zdobiące produkty powstają według pomysłów autorki marki we współpracy z polskimi graficzkami. Co więcej, każdy z nich jest zaangażowany w inny temat społeczny, kulturowy lub środowiskowy. Dlaczego ten brand odniósł sukces? Marta Lech-Maciejewska zdradziła nam to w cyklu “5 minut z”.

Moja marka to przede wszystkim…

przekaz, który kryje się za każdym wzorem apaszki.

Założyłam własną firmę po to, by…

pokazać, że moda może znaczyć coś więcej.

Kiedy słyszę słowo “sukces”, to myślę…

że najlepsze jeszcze przede mną.

Chciałabym, żeby polska branża modowa…

bardziej szanowała klienta, działając transparentnie i dając mu jakość.

Gdybym mogła wprowadzić jedną zmianę lub przepis, by ułatwić funkcjonowanie mojej firmie, to…

uprościłabym przepisy podatkowe.

Biznesowo inspiruje mnie…

mój mąż, który mimo 14 lat razem niezwykle imponuje mi swoim wizjonerstwem.

Kiedy patrzę na globalne marki modowe…

to widzę, jak długa droga przed naszym rynkiem modowym.

Z globalnych marek/projektantów imponuje mi…

Jacquemus – za świeży powiew w modzie, za kolory, za niesamowite pokazy i umiejętność wynalezienia czegoś zupełnie nowego, gdy wydaje nam się, że już wszystko było.

Największy problem, z jakim mierzy się moja marka…

to przekonanie odbiorców, że jakość to główne kryterium, którym powinni kierować się przy wyborze produktu – nie moda, trendy czy cena. I że jedwabiu naprawdę nie produkuje się w Polsce ☺.

Przełomowa decyzja, która pomogła mojej firmie się rozwinąć…

to wprowadzenie czterodniowego tygodnia pracy, nielimitowanych urlopów wypoczynkowych, trzynastej pensji i urlopu menstruacyjnego.

Gdybym miała zacząć tę przygodę od początku, to…

zrobiłabym wszystko dokładnie tak samo.

Najważniejsza biznesowa lekcja, jaką dostałam…

dotyczyła tego, że zatrudnianie ludzi i zarządzanie nimi to najtrudniejsza cześć biznesowego tortu.

W mojej firmie najbardziej inwestuję w…

dobrych, zaangażowanych, kreatywnych i utalentowanych ludzi.

Zobacz także: 5 minut z… Łukaszem Jemiołem. “Myślę, że sukces jest wciąż przede mną”

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES