Grupa Slow startuje z własną platformą e-commerce SlowFashion.pl

315

Grupa Slow, organizator największych targów polskiej mody Slow Fashion, pracuje nad platformą internetową SlowFashion.pl. Sklep online będzie oferował odzież i akcesoria najbardziej popularnych i znanych polskich marek autorskich.

Slow Fashion to targi odbywające się dwa razy do roku, na wiosnę i jesienią. Każda edycja skupia ponad 200 marek odzieżowych oraz tworzących biżuterię i akcesoria. Imprezę w ciągu dwóch dni odwiedza ponad 10 tysięcy osób. Kolejnym krokiem jest start platformy e-commerce:

Marka Slow Fashion jest obecna na rynku od ponad trzech lat. W tym czasie bardzo mocno rozwinęliśmy podstawową część tego projektu, czyli targi mody organizowane na PGE Narodowym. Stale pracujemy nad rozwojem imprezy, mocno inwestując zarówno w jej jakość, silną promocję i ścisłą selekcję wystawców. Ponadto po raz kolejny wychodzimy poza Warszawę i realizujemy Slow Fashion we Wrocławiu w Hali Stulecia, planujemy już kalendarz na 2018 rok – mówi Dominik Damaziak, Partner w Grupie Slow. Mamy za sobą także bardzo udany debiut butiku Slow Fashion POP UP Store w warszawskim Atrium Promenada, który dał nam pozytywne wnioski co do dalszego rozwoju marki w segmencie retailowym.

Źródło: materiały prasowe

Wejście Slow Fashion do przestrzeni internetowej jest naturalnym rozwojem marki. Przeniesienie jej do świata cyfrowego to to, czego oczekują goście targów.

Targi Slow Fashion odwiedza coraz większa liczba klientów. Mamy bardzo rozpoznawalny i pozytywnie kojarzący się wizerunek i filozofię, skierowaną w stronę odpowiedzialnej konsumpcji, lokalnych wyborów i wysokiej jakości produktów. Będziemy blisko fanów marki na co dzień – w zasięgu każdego smartfona. Chcemy wspólnie z nawet najmniejszymi projektantami współtworzyć platformę, która działa fair i połączy wszystkich, którym bliskie są wartości Slow. To wszystko na solidnej podstawie – zespole najlepszych specjalistów w branży IT i najnowocześniejszych technologiach, z których korzystają takie światowe marketplace’y jak Allegro czy Amazon – dodaje Damaziak.

>>>Czytaj również: „Nie powinniśmy mieć żadnych kompleksów jako specjaliści z Polski” Rozmawiamy z Moniką Kapłan

Grupa Slow prowadzi obecnie rekrutację marek do sklepu. Współpraca będzie się opierać na bardzo korzystnych warunkach finansowych, sam system platformy nie będzie dodatkowym obciążeniem organizacyjnym dla projektantów. Start projektu slowfashion.pl zaplanowany jest jeszcze na rok 2017.