SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W SKLEPIE INTERNETOWYM
Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym JOYINME
lokalizacja: Warszawa, ul. Karłowicza 18
Twój zakres obowiązków:
- Obsługiwanie klientów poprzez maila oraz kanały social media.
- Zwiększenie sprzedaży dzięki oferowaniu klientowi obsługi na najwyższym możliwym poziomie poprzez budowanie z klientem prawdziwej relacji oraz utrzymanie jej zarówno po zakończeniu procesu sprzedaży na wszystkich platformach związanych z firmą.
- Reprezentowanie marki i tworzenie jej wizerunku u najważniejszego odbiorcy – klienta.
- Współpraca z dziełem Produktu poprzez analizę i przekazanie feedbacku od klientów
- Współpraca z magazynem we wszystkich kwestiach związanych z logistyką.
- Obsługa posprzedażowa, czyli zwroty oraz reklamacje.
- Współpraca z działem E-commerce przy analizach strony www, przekazywanie feedbacku dotyczącego strony www.
Nasze wymagania:
- Jesteś osobą świetnie zorganizowaną, skrupulatną i dbasz o szczegóły.
- Zawsze chcesz się uczyć i rozwijać.
- Mówisz i piszesz po angielsku w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację.
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku lub jako doradca klienta.
- Zainteresowanie rynkiem jogowym lub doświadczenie w branży modowej będzie dodatkowym atutem.
- Otwartość na zatrudnienie B2B.
Co oferujemy:
- Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się marce.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz zniżki pracownicze.
- Stałe godziny pracy.
- Jeden dzień w tygodniu pracy zdalnej.