Beyonce zabiera markę Ivy Park od Topshop i zaczyna od nowa z Adidasem

291
źródło: Instagram @beyonce

O Ivy Park, marki stworzonej przez Beyonce, głośno było w ubiegłym roku, kiedy to gwiazda postanowiła odkupić prawa do niej od Topshop. W związku z licznymi kontraktami gwiazdy z Adidasem, naturalnym krokiem było oddanie opieki nad marką w ręce giganta sportowego. Poznajcie szczegóły kolekcji Ivy Park x Adidas uchwyconej w obiektywie Meliny Matsoukas.

Pierwsza wspólna kolekcja Ivy Park i Adidasa będzie miała swoją premierę 18 stycznia 2020 roku. Beyonce poinformowała o tym fakcie na swoim Instagramie, ujawniając jednocześnie pierwsze zdjęcia z kampanii zrealizowane dla magazynu „Elle USA”.

>>> Przeczytaj również: Beyoncé zostanie królową streetwearu? Gwiazda stworzy kolekcję z Adidasem

Co ciekawsze, kolekcja Ivy Park i Adidas będzie miała charakter unisexowy, przeznaczony jednocześnie dla kobiet i mężczyzn. Stworzyłam kolekcję o charakterze unisex, bo widziałam, jak często moje poprzednie damskie projekty wzbudzały zainteresowanie mężczyzn – ujawniła Beyonce w wywiadzie dla magazynu „Elle”. Warto zaznaczyć, że poprzednie Ivy Park skierowane były wyłącznie do kobiet. Decydując się na stworzenie kolekcji neutralnej płciowo piosenkarka pragnie przełamać tak zwane „reguły mody”, ale i iść z duchem czasu, który jednoznacznie wskazuje na taki trend na rynku.

Zobaczcie przedsmak współpracy Ivy Park z Adidasem:

View this post on Instagram

IVY PARK January 18

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

View this post on Instagram

IVY PARK January 18

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

View this post on Instagram

IVY PARK January 18

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

View this post on Instagram

IVY PARK January 18

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

>>> Przeczytaj również: Walka o paski: Adidas kontra J.Crew