SPONSOR SERWISU
(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Anna Matraszek stanie na czele zespołu marketingu Reserved.

Znamy nową szefową działu PR & Digital Reserved

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Gruntowne zmiany w dziale marketingu Reserved. Na czele zespołu stanie Anna Matraszek, dotychczasowa PR & Marketing Manager marki CCC.

Anna Matraszek obejmie funkcję szefowej działu PR & Digital Reserved. Jak udało się ustalić redakcji Fashion Biznes, zajmie ona miejsce Rafała Gruszkiewicza, który po niemal 7 latach na tym stanowisku żegna się ze Spółką. 

Przez ostatnie 2,5 roku Anna Matraszek piastowała stanowisko Marketing & PR Manager w CCC. Zarządzając zespołem PR, odpowiadała za wizerunek firmy w kanałach online i offline, współpracując z mediami oraz koordynując kampanie reklamowe z popularnymi gwiazdami i influencerami (w tym Emily Ratajkowski, Iriną Shayk). 

Przed dołączeniem do szeregów Grupy CCC, przez ponad 5 lat Anna Matraszek była odpowiedzialna za PR i Marketing w Grupie Swatch. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w zespole marki odzieżowej BIZUU na stanowisku PR Manager.

Przeczytaj również: Z Balenciagi do Ganni: słynna duńska marka wybrała nową CEO

Reserved – flagowa marka z portfolio LPP

Reserved to flagowa marka odzieżowa w portfolio gdańskiej grupy LPP. Od momentu swojego powstania w 1998 roku stała się ikoną polskiej mody, zdobywając uznanie i silną pozycję w Europie Środkowo-Wschodniej. Kolekcje Reserved czerpią inspirację z najnowszych trendów światowych, jednocześnie dopasowując się do dynamicznych potrzeb klientów. Marka oferuje szeroki wachlarz funkcjonalnych i modnych stylizacji, idealnych zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje.

Obecnie Reserved posiada sieć sklepów w 25 krajach, a jej oferta dostępna jest również online, docierając do klientów na 35 rynkach, m.in. w Unii Europejskiej, na Ukrainie, Bliskim Wschodzie i w Kazachstanie. Marka konsekwentnie realizuje strategię omnichannel, zapewniając klientom pełen dostęp do produktów bez względu na preferowany kanał zakupu.

Przeczytaj również: LPP inwestuje w przyszłość. Rozbudowuje Centrum Dystrybucyjne w Brześciu Kujawskim

Zdjęcie główne: mat. prywatny

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES