ZARA zaskakuje nowym logo

ZARA nieoczekiwanie zmieniła logo. Jest to już druga zmiana, która nastąpiła w przeciągu 45 lat istnienia hiszpańskiej sieciówki.

W ubiegłym roku na zmianę logotypu zdecydowały się marki Balmain, Celine czy Burberry. Teraz swoją decyzją zaskoczyła nas ZARA. Sieciówka zmieniła swój prosty dizajn na nieco bardziej awangardowy. O zmianie logo marka poinformowała poprzez swoje kanały w mediach społecznościowych.

Logotyp zaprojektowała agencja reklamowa Baron&Baron, a dokładniej Fabien Baron. Zmianie uległy litery „Z” i „R”, które od teraz są wywinięte. Ponadto, w nowym projekcie litery, które tworzą napis „Zara” łączą się. Co ciekawe, po raz pierwszy zmiana logotypu sieciówki nastąpiła w 2010 roku i polegała ona na dodaniu odstępów w napisie. Nowy, nakładający się na siebie wygląd wydaje się być zaczerpnięty z typografii podpisu Fabiena, autora projektu.

 

>>>Przeczytaj również: Primark w Polsce. Kiedy i gdzie powstanie pierwszy salon?

Newsletter

FASHION BIZNES