noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Najnowsze współprace piłkarzy z markami modowymi. Wśród nich ta z Robertem Lewandowskim

REKLAMA
noSlotData

Rozgrywane za naszą zachodnią granicą Mistrzostwa Europy to nie tylko poletko do pokazywania piłkarskich umiejętności. To również doskonała przestrzeń marketingowa dla marek chcących przyciągnąć uwagę nowych konsumentów. Jednym ze sposobów na zwrócenie uwagi klientów są współprace z gwiazdami sportu, na których obecnie koncentruje się uwaga milionów kibiców.

Przeczytaj również: Ile kosztowało zorganizowanie piłkarskiego EURO 2024?

Robert Lewandowski gwiazdą kampanii Zalando

Zalando, jedna z wiodących europejskich platform dla mody i stylu życia, kontynuuje swoje starania, aby inspirować do odkrywania i wyrażania siebie poprzez sport. Dzięki nowej kampanii “Najlepsze jeszcze przed tobą“, podmiot chce zachęcać klientów do odważnego próbowania różnych dyscyplin sportowych, bez obawy przed niepowodzeniem. Swój wizerunek w przedsięwzięciu udostępnił kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski, Robert Lewandowski.

Praca z Zalando przy kampanii “Najlepsze jeszcze przed tobą” była wspaniałym doświadczeniem. Świetnie współgra ona z moim przekonaniem, że sport to nie tylko rywalizacja. To również ciągłe doskonalenie się i osiąganie nowych szczytów bez obawy przed porażką. W piłce nożnej, jak i w życiu, chodzi o ciągły postęp i codzienne doskonalenie się. Ta kampania przypomina nam, że nasze najlepsze chwile są jeszcze przed nami. Tym samym zachęcając wszystkich do akceptacji wzlotów i upadków na swojej drodze – mówi Robert Lewandowski, wielokrotny reprezentant Polski oraz napastnik FC Barcelony.

Przeczytaj również: Historia koszulki piłkarskiej Reprezentacji Polski sięga ponad 100 lat. Jak się zmieniała?

Trent Alexander-Arnold ambasadorem GUESS JEANS

Tuż przed rozpoczęciem Mistrzostw Europy GUESS JEANS i Nicolai Marciano ogłosili Trenta Alexandra-Arnolda ambasadorem marki. Zawodnik Liverpool F.C., grający również w reprezentacji Anglii, wystąpił w jej najnowszej kampanii u boku brytyjskiej aktorki i modelki Iris Law. Nowi ambasadorzy zostali uwiecznieni w minimalistycznej scenerii. Prezentując kluczowe elementy zakorzenionej w denimie marki GUESS JEANS, która swoimi projektami nawiązuje do istoty amerykańskiego stylu.

Jude Bellingham rozpoczął współpracę z marką SKIMS

Gwiazda Anglii i Realu Madryt została nową twarzą, należącej do Kim Kardashian, marki SKIMS. Możliwość wystąpienia w najnowszej kampanii SKIMS Mens jest czymś niesamowitym. Bardzo ważna jest dla mnie elastyczność i komfort podczas gry i treningu, a nawet poza służbą. SKIMS spełnia te potrzeby – powiedział Jude Bellingham.  Wierzę w akceptowanie indywidualności i czucie się komfortowo we własnej skórze. Cieszę się, że mogę współpracować z marką, która ucieleśnia i celebruje te wartości dodał.

Kim Kardashian, założycielka marki SKIMS, stwierdziła : „Jestem podekscytowana możliwością zaprezentowania Jude’a jako twarzy naszej nowej kampanii SKIMS Mens. Jest on wschodzącą gwiazdą piłkarskiego świata, ale w tym roku naprawdę ugruntował swoją pozycję ikony. Jego wpływ na kolejne pokolenie zawodników i fanów jest niezaprzeczalny! To niezwykle ekscytujący czas dla marki. Ta kampania to kolejny przykład zdolności SKIMS do tworzenia globalnych momentów kulturowych, szczególnie w sporcie”.

Wyjątkowy projekt Julesa Kounde, The Football Gal oraz adidas Paris

Reprezentant Francji oraz obrońca piłkarskiej FC Barcelony, Jules Kounde, nawiązał współpracę z projektantką strojów na zamówienie Dianą Al Shammari, lepiej znaną jako The Football Gal. We wspólne przedsięwzięcie zaangażowała się również spółka adidas Paris. Efektem wspólnych prac jest stworzenie limitowanej koszulki.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES