VITKAC nawiązał współpracę z kolejną marką odzieżową. Warszawski dom handlowy połączył siły z francuskim domem mody BALMAIN. Efektem współpracy jest limitowany t-shirt z logo BALMAIN X VITKAC, dostępny w wersji damskiej oraz męskiej.
Koszulkę będzie można kupić online na i podczas wydarzenia, które odbędzie się 5 września 2019 r. w godzinach 18:00-21:00.
Event odbędzie się w dedykowanej przestrzeni BALMAIN na 2. piętrze VITKACA, gdzie będzie można zapoznać się z najnowszą kolekcją domu mody. Ponadto, DH VITKAC zaprosił ilustratorkę Annę Halarewicz, która wykona ilustracje ubranych w projekty BALMAIN uczestników eventu.
BALMAIN to jeden z najstarszych francuskich domów mody, który w 1945 r. założył Pierre Balmain. Marka uznawana jest za jedną z najbardziej prestiżowych w świecie mody. Projekty dyrektora kreatywnego marki Olivera Rousteing’a to podkreślenie kobiecej sylwetki, ponadczasowy kształt klepsydry oraz imponująca ilość zdobień z rockowym pazurem.
Przeczytaj również: Olivier Rousteing – cudowne dziecko świata mody
Współpraca z BALMAIN jest kolejnym działaniem VITKACA z marką odzieżową. Dotychczas dom handlowy z sukcesem współpracował z markami, takimi jak: Diesel Black Gold, Off- White, Balenciaga, Giuseppe Zanotti, Lanvin, Vetements, Maison Margiela, Ann Demeulemester, Marsell, Superga, Dsquared2, Marni, MISBHV, Victoria Beckham, Lost and Found, Faith Connexion czy REDValentino.