Vistula otwiera się na kobiety i wprowadza do sprzedaży produkty unisex. Marka promuje ruch jako działanie w duchu marketingu wartości. Możemy się jednak domyślać, że jest to również sposób na przeciwdziałanie skutkom pandemii koronawirusa.
Marka wprowadza nową linię RED, to kolekcja skierowana nie tylko do mężczyzn, ale i kobiet. Na oficjalnym profilu na Instagramie Vistuli możemy przeczytać, że to manifestacja ważnych dla marki wartości takich jak równość, tolerancja oraz szacunek. Czy to rzeczywisty ukłon w stronę kobiet, czy może sposób na wyjście z kryzysu powodowanego pandemią koronawirusa?
Jak poradzić sobie z kryzysem? Każdy pomysł dobry
Niestety wiosenny, jak i obecnie zaczynający się lock down dotyka marki odzieżowe. Zamknięte galerie handlowe i butiki wymusiły na firmach wzmożone działania e-commerce i szukanie nowych sprzedażowych rozwiązań.
Vistula, znana z produkcji odzieży formalnej, reagując na zmianę stylu życia i potrzeby konsumentów, wprowadziła do sprzedaży ubrania casualowe, takie jak np. dresy. A teraz w ramach kolekcji RED także produkty unisex – płaszcze, kurtki, bluzy. W ofercie marki znalazły się również damskie garnitury.
Czy taki sposób reagowania na kryzys to zręczny i spójny wizerunkowy ruch ze strony Vistuli czy desperacka próba ratunku funduszy marki?