Premiera kolekcji TOMMY HILFIGER na jesień 2022 połączy klasyczny wybieg z metawersum. Atrakcjom na żywo towarzyszyć będą multimedialne efekty, które przeniosą gości wydarzenia wprost z wybrzeży Brooklynu do wirtualnego świata gry Roblox i punktów sprzedaży na całym świecie.
Tommy Hilfiger po trzech latach wraca do kalendarza Nowojorskiego Fashion Week. Pokaz w formule “See Now, Buy Now” przedstawi kolekcję na jesień 2022 a zarazem przeniesie gości w multimedialny świat marki.
Pokaz, który odbędzie się o 1 w nocy 12 września (11 września o 19:00 czasu nowojorskiego), będzie interaktywnym widowiskiem zainspirowanym nowojorską sceną artystyczną i przesycone Nowym Jorkiem – miejsca narodzin marki TOMMY HILFIGER. – Rozegra się równolegle na dwóch płaszczyznach: w kinie samochodowym na brooklyńskim wybrzeżu East River oraz w metawersum.
„Myśląc o tym, gdzie zainaugurować nasz powrót do pokazów podczas Fashion Week, moje serce od razu powędrowało do Nowego Jorku,” – powiedział Tommy Hilfiger. „Gdy zaczynałem swoją karierę, to właśnie tu spotykały się moda, sztuka, muzyka i showbiznes ido dziś przyciąga mnie przekraczanie granic między dziedzinami sztuki. Więc, nasz pokaz będzie zderzeniem inspiracji z moich archiwów z przełomową technologią wirtualnych światów. . To wyraz tego, czym jest dla nas powrót na New York Fashion Week: poszerzeniem granic kreatywności, a zarazem powrót do korzeni, by podkreślić tradycję marki TOMMY HILFIGER w rewolucjonizowaniu klasycznego stylu preppy.”
Po raz pierwszy w branży, wybieg będzie transmitowany na żywo do globalnej społeczności użytkowników platformy Roblox, gdzie co dzień wirtualnie spotyka się ponad 50 milionów osób. Awatary ubrane w stylizacje TOMMY HILFIGER na jesień 2022 opanują wirtualny Nowy Jork, a każdy projekt, który pojawi się na wybiegu, będzie dostępny do zamówienia na całym świecie już podczas pokazu, zgodnie z formułą „See Now, Buy Now”.
Innowacyjne multimedialne aktywacje pobudzą do życia kolekcję TOMMY HILFIGER także podczas lokalnych wydarzeń, które odbywać się będą od Nowego Jorku, przez europejskie stolice, po Chengdu i nie tylko za pomocą nowatorskich instalacji w wybranych sklepach TOMMY HILFIGER.
>>> Przeczytaj również: Dlaczego luksusowe perfumy są tak drogie? Wiemy, co składa się na ich cenę