noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Agnieszka Antosik, CEO The Icon Agency. Nowi klienci dołączają do portfolio agencji. Czarno-białe zdjęcie przedstawiające kobietę z prostymi blond włosami o długości do ramion i grzywce. Ubrana w elegancką marynarkę, patrzy w stronę obiektywu z wyrazem pewności siebie na neutralnym tle.

The ICON Agency z nowymi klientami. Wśród nich popularne marki kosmetyczne

REKLAMA
noSlotData

The ICON Agency wzbogaca portfolio o czterech nowych klientów. Wśród nich są popularne kosmetyczne: Rituals, Paula’s Choice oraz Rabanne. Agencja zajmie się również rozwojem kanałów społecznościowych polskiej marki Sinsay.

Początek nowego roku oznacza nowe wyzwania dla The ICON Agency. Do klientów agencji dołączają takie marki jak Rituals, Paula’s Choice, Rabanne oraz Sinsay. Rok 2025 rozpoczyna się dla nas niezwykle obiecująco, znacząco wzmacniając naszą pozycję w sektorze beauty – podkreśliła Agnieszka Antosik, CEO The ICON Agency, w rozmowie z Fashion Biznes. 

The ICON Agency rozpoczyna kompleksową obsługę marki Paula’s Choice, której wejściu na polski rynek będzie towarzyszyć poprzez zintegrowane działania 360° obejmujące PR, komunikację, social media oraz influencer marketing. To dowód zaufania do naszych kompetencji w przeprowadzaniu strategicznych wejść międzynarodowych marek na polski rynek – podkreśliła Agnieszka Antosik.

Dodatkowo, The ICON Agency rozszerzy współpracę z uznanymi markami premium – przejmie komunikację PR dla Rituals oraz działania influencer marketingowe dla marki Rabanne.

Dowiedz się więcej: Kosmetyki Rabanne debiutują w Polsce. Sprawdź, co warto kupić

Znaczącym krokiem dla warszawskiej agencji jest również pozyskanie Sinsay w zakresie prowadzenia social mediów na trzech kluczowych rynkach: w Polsce, Rumunii i Ukrainie.

Te nowe współprace nie tylko potwierdzają naszą wiodącą pozycję w segmencie beauty, ale także pokazują zaufanie klientów do naszej ekspertyzy w prowadzeniu wielokanałowej komunikacji na rynkach międzynarodowych. Trend wzrostowy w sektorze beauty pozostaje jednym z naszych kluczowych obszarów specjalizacji, co znajduje odzwierciedlenie w rozpoczętych właśnie współpracach

– podsumowuje CEO The ICON Agency.

Przeczytaj również: The ICON Agency wprowadza ARKET na polski rynek

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES