noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Wirtualne biuro w Warszawie - ile kosztuje?

Tanie wirtualne biura w Warszawie: czy warto w nie zainwestować?

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

Inwestycja w biuro kojarzy się z koniecznością wygospodarowania setek tysięcy a może nawet milionów złotych. Istnieje jednak alternatywa, dzięki której te wielkie kwoty mogą pozostać na koncie Twojej firmy. Sprawdźmy, ile kosztuje wirtualne biuro w Warszawie i co dzięki niemu uzyskasz.

Jak działa wirtualne biuro? Przede wszystkim elastycznie!

Wirtualne biura robią na naszym rynku prawdziwą furorę, ale najpierw ustalmy, czym są i w związku z tym, jak realnie mogą wesprzeć Twój biznes. Przede wszystkim rozwiejmy pewien popularny mit: wirtualne biura naprawdę istnieją i można je znaleźć pod konkretnym adresem (który może stać się również adresem Twojej działalności). Różnica pomiędzy nimi a standardowymi biurami jest jednak taka, że w ich przypadku wynajmujesz sam adres. Nie ma konieczności opłacania przestrzeni biurowej, co oznacza olbrzymie oszczędności. Możesz więc w niezwykle prosty i przede wszystkim tani sposób pozyskać atrakcyjny adres i upewnić się, że będziesz otrzymywać adresowane do Ciebie przesyłki. Na tym jednak możliwości się nie kończą: bardzo często usługodawcy dają możliwość wykupienia praktycznych usług dodatkowych.

Co daje wynajem wirtualnego biura?

Lista korzyści, jakie daje wynajem wirtualnego biura, jest naprawdę długa. Do najważniejszych należą:

  • Rejestracja firmy: każde przedsiębiorstwo potrzebuje adresu, który wskaże w CEIDG czy KRS. Wirtualne biuro w Warszawie lub w innych miastach pozwoli uporać się z tym formalnym obowiązkiem.
  • Usprawnienie obsługi korespondencji: pracownicy wirtualnego biura będą odbierać adresowane do Ciebie przesyłki (w tym oczywiście te pochodzące z różnych urzędów), a następnie przekazywać je w uzgodnionej formie. Możesz również zdecydować się na zamówienie usługi skanowania korespondencji i przesyłanie jej w formacie elektronicznym.
  • Prestiżowy adres: jeśli zdecydujesz się na wirtualne biuro w Warszawie, dodatkowo zyskasz naprawdę atrakcyjny adres rozpoznawalny w całym kraju, a nawet poza jego granicami. Oczywiście masz pełne prawo do posługiwania się nim chociażby w komunikacji marketingowej.
  • Prywatność i bezpieczeństwo: wynajem wirtualnego biura to najlepszy sposób na ochronę prywatności. Dzięki niemu nie musisz np. w publicznych rejestrach podawać swojego domowego adresu.

Inwestycja w wirtualne biuro w Warszawie: ile kosztuje?

Jest jeszcze jedna wyjątkowo ważna zaleta tego rozwiązania: koszty. Wirtualne biuro w Warszawie możesz mieć już za 22 zł netto miesięcznie (przy umowie na 36 miesięcy), jeśli zdecydujesz się na ofertę Biznes Centrum: https://biznescentrum.com/. Jak widzisz, tej kwoty nie można nawet porównać z rynkowymi stawkami obowiązującymi w przypadku wynajmu standardowych biur.

TJak widzisz, tanie biuro wirtualne może być w pełni funkcjonalne, a usługi dodatkowe mogą pomóc Ci rozwijać biznes i działać wygodniej na większą skalę. Oczywiście, tak jak w każdym innym przypadku, kluczową rolę odgrywa dobór odpowiedniego partnera.

Kiedy warto pomyśleć o wirtualnym biurze?

Wynajem wirtualnego biura będzie korzystny w naprawdę wielu sytuacjach. Przede wszystkim pomoże Ci rozwiązać problem z brakiem adresu podczas rejestracji firmy. Dzięki niemu nie będzie również konieczne podawanie Twojego prywatnego adresu. Wirtualne biuro sprawdza się idealnie w przypadku samozatrudnienia – na przykład niezależnych ekspertów podejmujących współpracę na zasadach B2B. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z niego również, jeśli prowadzisz większą firmę i współpracujesz z innymi osobami.

Materiał przygotowany z partnerem biznescentrum.com

Przeczytaj również: Shein rozważa możliwość przeprowadzenia IPO w Europie

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES