noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Gucci oferuje staż w dziale PR

Marki luksusowe szukają stażystów w Europie i USA. Sprawdź, gdzie aplikować

REKLAMA
noSlotData

Czy praca w światowym domu mody to jedynie nierealne marzenie? Niekoniecznie. Dobry research, inicjatywa i odpowiednio przygotowane CV mogą stać się furtką do światowej kariery w modzie. Sprawdzamy, które marki modowe obecnie poszukują stażystów. 

Przeczytaj również: CV po angielsku – jak powinno wyglądać CV do pracy za granicą?

Gucci: Press Office Intern

Lokalizacja: Londyn, Wielka Brytania
Szczegóły: [LINK]

Założona we Florencji we Włoszech w 1921 roku marka Gucci jest jedną z wiodących marek luksusowych na świecie. Gucci jest częścią globalnej grupy luksusowej Kering, która zarządza rozwojem szeregu renomowanych domów mody, wyrobów skórzanych, biżuterii i okularów.

Osoba na stanowisku Stażysty / Stażystki w biurze prasowym Gucci będzie będzie wspierać zespół ds. komunikacji w Europie Północnej w codziennym prowadzeniu Biura ds. komunikacji.

Do jej obowiązków będzie należeć m.in. wspieranie zespołu redakcyjnego PR w szerokim zakresie działań, w tym w zakresie wysyłania próbek, zwrotów, zapytań o cenę i międzynarodowej koordynacji próbe, jak i współpraca z magazynami modowymi i międzynarodowymi biurami Gucci.

________________

BALENCIAGA Public Relations Intern

Lokalizacja: Nowy Jork, USA
Szczegóły: [LINK]

Założony w 1937 roku w Paryżu przez Cristobala Balenciagę, kultowy francuski dom mody zdefiniował koncepcję nowoczesności i elegancji poprzez mistrzostwo technik i zastosowanie innowacyjnych tkanin. Dom mody Balenciaga należy aktualnie do portfolio grupy Kering, francuskiego dóbr luksusowych.

Balenciaga poszukuje osoby na stanowisko Stażysta działu PR, który będzie raportować bezpośrednio do osoby na stanowisku Press Officer. 

Firma poszukuje osoby, która potrafi odnaleźć się w dynamicznym środowisku pracy oraz posiada wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne. W ramach stażu dom mody oferuje wynagrodzenie wysokości 15 USD / godz. 

Co istotne, firma podkreśla w ogłoszeniu, że jest otwarta na różnorodność w kwestiach takich jak „Jako pracodawca zapewniający równe szanse, przyjmujemy wszystkie aplikacje i wybieramy nasze talenty w oparciu o kompetencje i zgodnie z zachowaniami naszej marki” – czytamy. 

________________

DISQUARED2: Content & Events Internship

Lokalizacja: Mediolan, Włochy
Szczegóły: [LINK]

Dsquared2 to marka stworzona przez braci bliźniaków – Deana i Dana Cetanów. Rodzeństwo pochodziło z Kanady, jednak posiada włoskie korzenie. Disquared2 to modowa odpowiedź dla mężczyzn kochających luksus i miejski styl.

Staż w dziale contentu i organizacji wydarzeń będzie odbywał pod skrzydłami zespołu komunikacji i marketingu. Do stażysty / stażystki będzie należeć m.in. wspieranie tworzenia treści i produkcji wydarzeń, opracowywanie pomysłów i koncepcji w oparciu o DNA marki oraz ścisła współpraca z działem komunikacji i digitalu.

Idealna osoba na to stanowisko powinna posiadać wykształcenie na kierunku Visual Communication, Art Direction, Design (lub podobnym). Mile widziana będzie znajomość pakietu Adobe, zainteresowanie modą, fotografią, designem i sztuką, oraz otwarte, kreatywne i nieszablonowe podejście do pracy.

Przeczytaj również: Nazwy stanowisk po angielsku. Co oznaczają poszczególne skróty?

________________

OFF-WHITE: Womenswear Design Intern

Off-White to luksus w innowacyjnym wydaniu. Produkty najwyższej jakości ze współczesnym akcentem kulturowym. Autonomia, postęp, innowacja, różnorodność. W twórczości Virgila Abloha konstrukcja i dekonstrukcja szły w parze, łącząc na nowo kody mody, designu, komunikacji, sztuki i technologii. Dalsze działania marki kontynuują wizję zmarłego projektanta, przenosząc modę na nowe płaszczyzny.

Marka Off-White aktualnie poszukuje stażysty / stażystki ds. projektowania odzieży damskiej, który dołączy do naszego biura centrum Mediolanu we Włoszech. Osoba na tym stanowisku będzie ściśle współpracować z zespołem projektantów odzieży damskiej i tworzyć elementy z różnych kategorii dla kolekcji ready-to-wear, wspierając zespół w każdym aspekcie procesu twórczego.

Od kandydatów wymagane jest wykształcenie kierunkowe (licencjat), doskonała umiejętność rysunku, kreatywne podejście z potwierdzoną znajomością aktualnych trendów i branży mody luksusowej oraz znajomość pakietu Adobe. Staż jest bezpłatny.

________________

SAINT LAURENT: Buying Intern 

Lokalizacja: Nowy Jork, USA
Szczegóły: [LINK]

Założony w 1961 roku Yves Saint Laurent był pierwszym domem mody, który wprowadził koncepcję luksusowego prêt-à-porter. Ta zmiana stanowiła pierwszy krok w modernizacji mody i zrewolucjonizowała krajobraz społeczno-kulturowy. W 1999 roku dom mody trafił pod skrzydła francuskiej grupy Kering. Do dziś Saint Laurent plasuje się w czołówce najbardziej pożądanych luksusowych marek.

Dom mody aktualnie poszukuje stażysty do działu zakupów. Do jego obowiązków należeć będzie m.in. tworzyć cotygodniowe raporty sprzedaży i analizy sezonowe. Będzie także prowadzić badania konkurencyjnych produktów oraz pomagać w zarządzaniu zapasami, transferami i przyjęciami.

Wśród pożądanych umiejętności wymienia się: doświadczenie w środowisku handlu detalicznego, znajomość programów Microsoft Office oraz chęć zdobywania wiedzy i umiejętności z dziedziny merchandisingu.

Zdjęcie główne: Pexels

Przeczytaj również: Ilona Glapa, stylistka Loewe: “znajomość języka jest świetnym dowodem determinacji do pracy na zagranicznym rynku”

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES