noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Popularna w Polsce sieć perfumerii ma za sobą udany kwartał

REKLAMA
noSlotData

Dla popularnej nad Wisłą niemieckiej sieci perfumerii trzeci kwartał roku obrotowego okazał się lepszy niż oczekiwano. Przy okazji publikacji wyników opinię publiczną poinformowano nie tylko o sposobie ich wypracowania, ale również planach dotyczących dalszego rozwoju spółki. Przyjrzeliśmy się szczegółom.

Przeczytaj również: Eksperci wygrywają z gwiazdami. Badanie EY pokazuje nowy trend w influencer marketingu

Niemiecka sieć perfumerii zaprezentowała wyniki. Jak Douglas poradził sobie w III kwartale roku finansowego?

14 sierpnia Douglas opublikował raport finansowy za III kwartał roku finansowego. Okazało się, że w okresie od początku kwietnia do końca czerwca skorygowany zysk spółki przed potrąceniem odsetek, podatków amortyzacji i umorzeń wzrósł 5,6 proc. (rdr) do 162,9 mln EUR. – Nasz wynik wyraźnie potwierdza, że strategiczna decyzja skupiająca działania firmy na sprzedaży kosmetyków premium silnie rezonuje z potrzebami klientów – podsumował dyrektor generalny, Sander van der Laan.

W omawianym kwartale Douglas odnotował również sprzedaż o 7,3 proc. wyższą od tej wypracowanej w analogicznych miesiącach ubiegłego roku. Przychody sieci wyniosły 977,1 mln EUR. Jak podaje retaildetail.eu, dzięki osiągnięciom z ostatniego kwartału spółka zdecydowała o podniesieniu szacunków dotyczących sprzedaży netto do około 8,5 proc. Trzeba jednak podkreślić, że w omawianym kwartale strata netto spółki Douglas wzrosła ponad dwukrotnie do 71,6 mln EUR. Eksperci powodów tego wyniku upatrują w kwietniowej decyzji władz brandu o wykorzystaniu funduszy pozyskanych dzięki pierwszej ofercie publicznej do redukcji zadłużenia.

Douglas wyniki finansowe
fot. mat prasowe douglas.com

Przeczytaj również: Najnowsze oferty pracy w branży mody. Sprawdź, kto obecnie rekrutuje

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

biznes

moda

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES