12. raz z rzędu Ralph Lauren przekroczył oczekiwania Wall Street dotyczące kwartalnych wyników. Tym razem motorem napędowym okazał się stale napędzany przez zamożniejszych amerykańskich klientów popyt.
Przeczytaj również: Właściciel Gucci odnotował 17-proc. spadek zysku netto w 2023 roku
Kwartalne wyniki finansowe – Ralph Lauren
Pomimo niepewności gospodarczej, zamożni klienci w Stanach Zjednoczonych zaczęli wydawać pieniądze na luksus w okresie świątecznym. Tym samym znacząco wsparli oni branżę premium. W trzecim kwartale roku obrotowego przychody netto Ralpha Laurena wzrosły do 1,93 mld USD z 1,83 mld USD wypracowanych przed rokiem. Według danych LSEG, analitycy spodziewali się przychodów w wysokości 1,87 mld USD.
W konsekwencji marka podniosłą prognozy dotyczące marży zysku. Obecnie oczekuje ona jej wzrost o około 140 do 180 punktów bazowych na koniec roku fiskalnego. Wcześniejsze szacunki zakładały wzrost o 120 do 170 punktów bazowych.
O marce Ralph Lauren
Ralph Lauren Corporation to notowana na giełdzie amerykańska spółka. Założona została w 1967 roku przez amerykańskiego projektanta mody Ralpha Laurena . Marka z siedzibą w Nowym Jorku produkuje produkty od segmentu średniego po luksusowe. Ralph Lauren jest znany z marketingu i dystrybucji produktów w czterech kategoriach: odzież, dom, akcesoria i zapachy. Flagowym produktem marki jest Polo Ralph Lauren. W jej ofercie znajdziemy zarówno towary średniej klasy, sub-premium i premium, jak i najdroższą luksusową odzież z fioletową marką.
Przeczytaj również: Back to black – kiedy w kinach?
Zdjęcie główne: mat. prasowy