Florenckie targi Pitti Uomo jako gra o jeszcze lepszą modę? Ich twórcy udowadniają, że wydarzenie takiej klasy może być areną do dzielenia się fantastycznymi pomysłami! Motyw przewodni tegorocznej edycji to Pitti Games – w Fortezza da Basso stanął wielki stół do gry, przy którym kupcy i wystawcy mogli wymienić się wizjami i pomysłami na przyszłość. Przedstawiciele marki Recman opowiedzieli nam o targach i nowych trendach na 2024 rok.
Tu stawką jest moda najwyższej klasy
Pitti Uomo jak co roku zachwyciło zespół marki nie tylko doskonałą modą i atmosferą, ale i towarzyszącymi mu projektami artystycznymi czy biznesowymi. Wrócili z niej pełni pomysłów oraz inspiracji, dla których z pewnością znajdzie się miejsce w nowych kolekcjach Recman. Jednak zanim to nastąpi, postanowili podzielić się obserwacjami z Pitti Uomo.
Czego możemy się spodziewać w najbliższych sezonach?
W miejscu tak pełnym bodźców i modowych innowacji warto mieć zmysły wyczulone na nadchodzące trendy. Jakie tendencje najbardziej zwróciły uwagę?
Silnym akcentem kolorystycznym był róż i wrzos w każdym odcieniu – od pudrowych pasteli po te bardziej intensywne. W segmencie męskiej odzieży eleganckiej prym wiodły garnitury gładkie i melanżowe oraz dwurzędowe marynarki z szerokimi klapami w szpic. Bardzo zauważalne były również koszule z kołnierzykiem kubańskim oraz klasyczne trencze w kamelowym odcieniu.
– Sporym zaskoczeniem był fakt, iż w tej edycji praktycznie niezauważalnym wzorem była krata, która cieszyła się ogromną popularnością od wielu sezonów – mówi Anna Olbryś, Creative Director marki Recman – Wśród deseni królowały za to prążki – nie tylko jako wzór na marynarce czy koszuli, ale także w strukturze dzianin. Warte uwagi w nadchodzących sezonach będą również pepitka i jodełka – dodaje.
Pitti Uomo 2023. Vintage wraca do gry
W Vintage Hub Circular Fashion zespół Recman zapoznał się z najnowszymi rozwiązaniami z zakresu mody cyrkularnej i upcyclingu. Twórcy i uczestnicy Pitti Uomo już kolejny sezon angażują się w promowanie zrównoważonego podejścia do mody. Koncepcja dawania rzeczom drugiego życia i wprowadzania ich w kolejny obieg poszerzyła się także o stylowe meble z minionych epok.
Przeczytaj również: Męska przestrzeń uchwycona w najnowszej kampanii Recman