noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Pharell Williams nowym dyrektorem kreatywnym Louis Vuitton

REKLAMA
noSlotData

Pharrell Williams został dyrektorem kreatywnym męskiej linii Louis Vuitton, zajmując miejsce zmarłego Virgila Abloha. To bez wątpienia ekscentryczny wybór.

Pharell Williams zajmie miejsce Virgila Abloha w Louis Vuitton 

Po śmierci Virgila Abloha koncern LVMH, do którego należy francuski dom mody Louis Vuitton, długo zastanawiał się, kto zajmie jego miejsce. Wczoraj wieczorem ogłoszono wyczekiwaną wiadomość. Na oficjalnym profilu marki pojawił się post, który wywołał burzę w internecie. Nowym dyrektorem kreatywnym został producent muzyczny Pharrell Williams.

Cieszę się, że mogę powitać Pharrella Williamsa z powrotem w domu, po naszej współpracy w latach 2004 i 2008 dla Louis Vuitton, jako naszego nowego dyrektora kreatywnego ds. mody męskiej. Jego twórcza wizja wykraczająca poza modę bez wątpienia poprowadzi Louisa Vuittona ku nowemu i bardzo ekscytującemu rozdziałowi

 – napisał Pietro Beccari, prezes i dyrektor generalny Louis Vuitton.

Pharrell Williams dla domu modu Louis Vuitton

Jak już mówiłam – to ekscentryczna wiadomość. Zdania są podzielone. Jedni uważają, że to nowy, kompletnie rewolucyjny rozdział dla Louis Vuitton, który może okazać się trafem w dziesiątkę, inni ubolewają nad takim wyborem. Pharrell Williams to producent, piosenkarz i biznesmen, który przez lata był bliskim przyjacielem marki. Doskonale znał zmarłego Virgila Abloha i niejednokrotnie współpracował z nim nad projektami specjalnymi.

Według komentarza Louis Vuitton pierwsza kolekcja Pharrella zostanie zaprezentowana w czerwcu przyszłego roku podczas tygodnia mody męskiej w Paryżu. Francuski dom mody uważa, że kreatywność producenta wzmocni wartości innowacji, pionierskiego ducha i przedsiębiorczości Louis Vuitton.

Czy Pharrell Williams to dobry wybór?

Zaledwie kilka dni temu rozmawiałam z koleżanką o tym, jak zmienia się podejście do mody i sztuki. Na miejsce prawdziwych projektantów wybierane są ikony popkultury, które odpowiadają za wizerunek marki, ale niekoniecznie zachwycają rzemiosłem. Demna, dyrektor kreatywny Balenciagi przyznał w wywiadzie dla “Vogue’a”, że i jemu przypisano tę łatkę. Nie chce być postrzegany, jako showman, ale kreator. Wydaje mi się, że marce Louis Vuitton przyświeca inna idea.

Kojarzycie trend z Tik Toka, w którym użytkownicy pokazują, jak w trakcie pokazu ubrany jest projektant? Najczęściej ma na sobie ciemny garnitur lub golf, nawet jeżeli jego kolekcja to feeria barw i festiwal kolorów. Jestem przekonana, że Pharrell Williams nie wyjdzie na wybieg w czarnym garniturze. Show Must Go One!

Zdjęcie główne: IG @pharrell

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES