SPONSOR SERWISU
(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Zdjęcia z najnowszej kampanii & Other Stories

& Other Stories rozwija sieć sklepów. Marka otwiera dwa nowe salony [znamy datę i lokalizację]

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

& Other Stories otworzy dwa nowe salony sprzedażowe w Warszawie. Oba zlokalizowane zostaną w centrach handlowych należących do sieci Westfield. Kiedy pierwsi klienci będą mogli przekroczyć ich progi?

Przeczytaj również: Magda Butrym otworzy pierwszy butik w Polsce. Znamy datę i lokalizację!

Nowe sklepy & Other Stories: znamy lokalizację oraz datę otwarcia

Pierwszy salon, o powierzchni 500 mkw., znajdować się będzie w centrum handlowym Westfield Arkadia. Drugi, większy o 100 mkw., zostanie otworzony w galerii Westfield Mokotów.

Jesteśmy bardzo podekscytowani rozwojem naszej marki w Warszawie. Czujemy się tutaj jak w domu – mówi Lina Söderqvist, Managing Director & Other Stories. – Nasze nowe lokalizacje oferują ulepszone doświadczenie zakupowe, obejmujące zarówno nasze kolekcje, jak i świat marki & Other Stories. Nie możemy się już doczekać nowych otwarć i zaproszenia klientów w Polsce do odkrywania naszego świata – dodaje. Pierwsi klienci pojawią się w nowych salonach sprzedażowych marki już w maju 2024 roku.

Wszystkie sklepy & Other Stories inspirowane są kreatywną energią danej lokalizacji. W przypadku warszawskich salonów, koncepcja zakładała uchwycenie pełnej luzu i tętniącej życiem atmosfery, jaką ucieleśnia to miasto. Nowe lokalizacje odsłaniają wizjonerski koncept “domu artystki” – przestrzeni, w której zarówno mieszka, jak i pracuje artystyczna dusza. Wnętrza obydwu wykończone zostały w palecie ciepłych barw ziemi, z akcentami w kolorze stali i metalicznego srebra.

mat. prasowy

O & Other Stories. Co charakteryzuje markę?

Nazwa & Other Stories to nic innego, jak nawiązanie do starego zwyczaju opowiadania krótkich opowiastek, a & sprawia, że łatwo dopowiedzieć coś, co pasowałoby do nazwy sklepu, tworząc nowy przekaz. To co charakteryzuje markę to nieszablonowe podejście do projektów, odważna kolorystyka i szeroki wybór dodatków. Powstały 2011 rok brand należy do portfela grupy znanego na całym świecie koncernu H&M.

Więcej o modzie znajdziesz na lamode.info

Zdjęcie główne: mat. prasowy

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES