W skali od 0 do 10 średni poziom satysfakcji klienta kupującego w internecie wynosi 7,8 – wynika z raportu Mobile Institute „Customer Happiness Index”. Kluczowym elementem, który buduje to zadowolenie, a często też warunkuje zakup, jest system płatności. Brak odpowiedniej dla klienta formy płatności może zdecydować o porzuceniu koszyka. Kupujący coraz chętniej dzielą się z innymi swoimi doświadczeniami z zakupów, a opinie innych internautów są często przy wyborze produktu ważniejsze niż samodzielnie wyszukane informacje. – biznes.newseria.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://biznes.newseria.pl/news/osoby-kupujace-w-sieci-to,p125141007?fbclid=IwAR3FQ_oG_tpklb0Gwdj6Aigmz6zG9bpGgxNaBpB3-YArAL1m1W4Zw3F95Ns”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]